Oef, dat was zweten geblazen, het is uiteindelijk toch een album van 69 foto's geworden.
Weg van het hotel, strand en zwembad, op zoek naar het echte Turkije, het binnenland in.
Na uren rijden met de noodzakelijke 4x4 op smalle hObElIgE bergpaden kwamen we in "Karacahisar", verwelkomend door horden kinderen.
Touristen kennen ze hier niet laat staan een D100.
De dorpbewoners sleuren ons letterlijk naar een huwelijksfeest in volle gang.
Wij werden er ontvangen als koningen, moesten samen met het bruidspaar, als eregasten, aan hun bescheiden maar overheerlijke feestdis!
De eenvoud, hartelijkheid, warmte en gastvrijheid was voor ons westerlingen een echte cultuurschok, nog nooit hebben we zo'n vriendelijke mensen ontmoet.
Kijk naar de ogen, houding en kleding van deze echt lieve mensen...
We hebben kort na onze terugkeer een brief ontvangen vanwege het ganse dorp, met de uitnodiging om ons volgend verlof bij en onder hen door te brengen, gratis zelfs...
We zijn tot op heden nog sprakeloos en ontroerd.
Album; http://bodrum.fotopic.net/ (deze albums werken wel,hoop ik)
Nu nog 2 albums te gaan
Knappe sfeerbeelden teddy-bear !
3798.jpg is mijn favoriet... eten... en dat is geen toeval
ook de foto die je hier toont, vind ik goed gekozen... heel mooi !
Heb je de foto's al opgestuurd ?
Erg mooie en pakkende foto's en verhaal. TOF album, ben benieuwd naar de rest!
Om er een favorietje uit te halen (moeilijk maar toch...)
DSC_3792.JPG "met haar kleinkind" vind ik een erg toffe foto!
"Op haar jurk gespeld volgens de traditie", amai wat een uitstraling. Mooi aandenken teddy.
Ook de vrouw van 90 van onderaf......zeer mooi.
mvg,
Z900
Canon 1DMII+D30/50MK1/70-200 2.8 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC
Eén van de beste albums die'k al op BD gezien heb, Bear.
Ontroerend, kleurrijk, maar vooral een kijk op een hier bij ons verguisd volk met zo'n rijke cultuur....
embee ::: nikon stuff ::: http://www.embee.be
Mooi album ! Is echt een unieke belevenis.
Als je naar zoiets op zoek gaat vind je het nooit ! Je komt het steeds op een onverwacht moment tegen...
3780 en 3804 zijn twee van mijn favorieten !
Trouwens, waar ligt dit dorp ergens![]()
Geweldige reportage, dit zal wel een hele belevenis geweest zijn.
Groetjes,
Rudy
Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto
Je moet soms geluk hebben zoiets mee te maken... echt ongelooflijk hoe het verschil is tegen de mensen hier. Hopenlijk kunnen ze ook die foto's zien daar want die zijn top. Regel maar een sd naar turkije![]()
Respect begint bij uzelve
Prachtig werk Teddy ... vakantie temidden open en gastvrije mensen is het mooiste wat je kunt hebben !! En als je hen dan ook nog es kunt plezieren met (zeker voor hen) schitterende foto's, wel dan mag je spreken van cultureel contact en uitwisseling !! Sjiek, Teddy.
Knap album, en zeker van die trouw, dat is niet iets wat iedereen meemaakt.
Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
www.bartvo.be
Leuke, mooie, onroerende en spontane foto's Teddy; mijn complimenten.
Het lijkt me een heerlijke ervaring die jullie meegemaakt hebben.
knap album teddy
visit my website : http://www.freewallpapersite.com
Prachtig album Teddy-bear en 1/2-trouwboekje (I presume), foto's vertellen verhalen wordt wel eens gezegd, dit album een prachtige geschiedenis. Het geeft ons een mooie kijk in en op een andere cultuur: leerzaam en mooi!
Jan
You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl
Ergens zijn jullie nu wel mee verantwoordelijk voor dat huwelijksgeluk, Heel mooi en emotioneel, proficiat voor de fotograaf en natuurlijk ook voor het paar.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Prachtig, ik werd er stil van...
http://www.vannecke.be
Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4
Prachtig album !
Een unieke belefenis lijkt mij, om nooit te vergeten !
Groeten,
Bert
Prachtig album. Wat een prachtige mensen geluk dat zit van binnen en dat zie je van buiten. Proficiat.
mooi verhaal en unieke belevenis Teddybereke![]()
Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II| Sigma 100-300 F4 EX APO HSM
Nikon SB-800 | Compactdrive PD70X 60GB| Manfrotto 479B | Tamrac Velocity 9 | Albums: Fototime
Bedankt iedereen voor zoveel lof...
Ik was vergeten![]()
te vermelden dat 1/2trouwboek in deze en andere albums van Turkijke ook verdienste aan heeft!!
@embee
![]()
![]()
@Umco
Als er kandidaten zijn ga ik die uitdaging voor een SD Turkije/boot wel aan hoor, stel je voor "BD goes Intercontinental"
Min. 12 mensen hebben we maar nodig om die boot te bemannen, kostprijs ongeveer 650€(mogelijk nog minder) pp. ALLES incl. voor 8 dagen, ook de vlucht en vol pension inbegrepen
Interesse?
Hello teddy
Hier ben ik nog eens vrij laat met een reply
Het is een prachtige en ontroerend album en het geeft een kijk op een volk dat wij zo niet kennen
Groetjes
vicky
Ja Teddy, dit is een heel prachtig en gevoelig album.
Ben zelf dus één keer in Turkije geweest met Sam en gelukkig kent zij Turkije heel aardig![]()
om zo tesamen naar dorpjes te rijden om de echte Turkse sfeer op te snuiven!
En wat was dat allemaal goed gelukt en jullie ook zie ik!
Een trouwerij meegemaakt jullie gelukzakken!
'k Wou dat ik in jouw schoenen stond en dat mocht meemaken![]()
![]()
Als eregasten aan de eretafel uitgenodigd. Owwww, die gerechtjes zien er allemaal zo lekker uit en het is ook lekker!
Leuk dat 1/2 trouwboek ook haar handen met henna liet beschilderen ... gheghe, zal idd heel erg gewardeerd geweest zijn!
De gasten kamer waar zij eten krijgen en de 3 daaropeenvolgende, gezellie gezellie gezellie! Zoiets hebben wij ook es mee mogen maken!
Paparazzi womanLOL, leuke titel ... zouden die mensen dat vaak zien, zo'n camera? En wat dachten ze wel niet van jouw camera?![]()
Mooi koppel toch !'t Is idd een heel mooi koppel ...
Oma van 90 jaarwijs he, dat ze nog zo kunnen zitten. Ik zie mijn oma van 85 dat niet doen hoor
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
-------------------------------------------
Girly
--------------------------
Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
--------------------------
Zo te zien heb je aardig wat fotokes gemaakt ginds, als dit nog maar 1 album(metje) is.
Zitten hele mooie tussen, de ene al wat mooier/beter/meer mijn smaak dan de andere, wat niet wil zeggen dat ze slecht zijn (de mindere mijn smaak hee).
Ben er jammer genoeg zelf nog niet geweest.
Bijzonder album ! Knappe foto's (uiteraard),maar evengoed heel sfeervol,met heel veel respect en aandacht voor de cultuur; dat is de moeite dus !
Mooi land met goed volk en een wereldkeuken naar mijn inzien
En deze bikers kennende zal er een mooi pakketje met foto's richting Turkije gaan
http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.