Het is misschien een leuk ideetje dat iedereen hier zijn beste foto van 2004 post. Dan hebben we een leuke thread met prachtfoto's. Hopelijk laten de mods dit toe want het is niet echt volgens de regels maar ik denk dat dit toch de enigste oplossing is om hier een mooie reeks te krijgen.
Ook wil ik iedereen vragen slechts 1 foto te posten anders gaat het veel teveel worden en zo ben je verplicht er 1 uit te kiezen. Voorstel voor de Mods indien iemand er meer dan 1 post buiten de eerste al de andere wissen.
Vermits ik dit voorstel zal ik maar beginnen ook zeker. Ik ben zelf niet erg tevreden van mijn fotojaar maar volgende is alvast 1 van diegene waar ik zelf vaak bij stilsta en mag zodoende kwalificeren als mijn beste van het jaar. Is iets moeilijk want morgen zou mijn keuze wel eens anders kunnen zijn.
Hier is ie dan:
![]()
Laatst gewijzigd door Kevlar; 23 december 2004 om 09:28 Reden: Fotoformaat aanpassen aan regels
Schitterende foto!!! Eén van de betere die ik hier al gezien heb![]()
Je moet écht wel kijken om te zien wat het juist is.
Zonder uitleg erbij gauw een glimp erover gooiend zou je in de waan kunnen brengen dat het bladeren op de grond zijn in het bos ... en fantaseer maar verder. Maar even de aandacht erop richten en je ontdekt een schitterende weergave van een prachtig natuurfenomeen! Die lichtinval is ronduit formidabel te noemenMooie kleuren en goede contrasten! Een plaat om ú tegen te zeggen ...
![]()
Right, je vroeg hier niet bepaald een beoordeling, maar de net geschreven woordenvloed kon ik écht niet tegenhouden ...
'k Zal één dezer dagen ook 'ns kijken of ik ergens in m'n archieven een shot van het jaar kan vinden.
Sam greetzzzzzzz U
-------------------------------------------
Never apologize for showing feeling.
When you do so, you apologize for the truth.
-------------------------------------------
Canon Stuff
Ok, hier mijn deelname
![]()
Persoonlijk beschouw ik deze foto als een van de besten die ik het afgelopen jaar gemaakt heb. Kon moeilijk een keuze maken omdat er meerdere kandidaat-foto's waren , maar deze is het dan uiteindelijk geworden
![]()
Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM
Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/
In toughts
Goed idee Kevlar!
Maar kan je even de afmetingen van je foto comform de forumregels maken: maximaal 600X900 pixels? (geen 635!)
De foto van Kevlar vind ik echt super.
Boefje.
Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
http://www.nlfotografie.nl
Nimf[CENTER]
Laatst gewijzigd door dolly; 22 december 2004 om 19:58 Reden: aanpassing formaat
was een moeilijke keuze
met deze wil ik aantonen dat je ook op ISO1600 knappe foto's kan maken
leuk initiatief Kevlar
![]()
Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II| Sigma 100-300 F4 EX APO HSM
Nikon SB-800 | Compactdrive PD70X 60GB| Manfrotto 479B | Tamrac Velocity 9 | Albums: Fototime
't Was ook voor mij een moeilijke keuze maar het is uiteindelijk deze geworden alhoewel ik bij het posten in showcase wat opmerkingen heb gekregen over het vreemde perspectief![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Vicky; 22 december 2004 om 22:33
Als Hasselaar is het voor mij deze geworden.
![]()
Laatst gewijzigd door vinstermik; 23 december 2004 om 14:22
nie makkelijk om eentje te kiezen. Maar ik voelde me verplicht om een vlinderke te nemen![]()
btw Kevlar ... die foto van jouw ...![]()
[MOD] Perrush, check PM.
Willy
@ mod :![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Perrush; 26 december 2004 om 23:45
Moeilijk. Ik vind ze altijd mooi. Overal heb ik herinneringen aan.
Deze dan maar ...
![]()
http://www.fotospotter.be
Als de wind ruimt van Zuid naar West, ga maar rustig verder, de thuisblijver doet de rest
voor mij deze denkek, leuk om eens te zien hoe ze vechten voor eten
![]()
ik vind deze wel iets hebben!
Bolletjes op een bedje van groen.
![]()
grts; M
Voor mij is het de zonsondergang in de tuin van ons vakantieverblijf in Canada. Van deze foto geniet ik nog elke dag als bureaublad.... heerlijk..
![]()
Canon 30D / Canon 70-200 F4L / Sigma 18-125 IS / Canon EFS 18-55 IS / Canon EFS 55-250 IS / Lowepro Minitrekker / Xdrive 2 30GB
![]()
nikon d70 + kitlens
Laatst gewijzigd door marcus; 22 december 2004 om 23:30
Even getwijfeld, maar het is deze geworden.
PS: Kevlar, als je morgen een andere zou kiezen en die is van het zelfde niveau als je eerste keuze, moet je nog eens dringend wat gaan posten in de showcase afdeling.![]()
![]()
Groeten Geert
BD0316BE
Canon
Ik denk dat deze het wordt ! (Kreta, maand mei 2004)![]()
![]()
De mooiste sundown van 2004
![]()
Laat de natuur wat hij heeft en neem ervan wat je krijgt.
Groetjes, Cois