... yes I'm gonna be a star ...Nikon D100 - Nikkor AFS 24-85mmG ED - 1/640sec - f/6.3 - 24mm - program AE(A) - EV+0,7 - centerweighted - autofocus - wb cloudy+3 - iso 200
Is die nieuwerwetse kever van zand (leem?) gemaakt............mooi werkje vastgelegd Phille !
mvg,
Z900
Canon 1DMII+D30/50MK1/70-200 2.8 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC
Aha, het Zandfestival in Blankenberge ... leuke foto !! Passeren wij morgen op weg naar de Marinedagen in Zeebrugge. Misschien dat we ook binnenspringen![]()
Knap gefotografeerd, maar ook mooi gedaan van de zandkunstenaar.
Groeten,
Kristof
Je bent er vroeg bij zeg. Was vandaag niet de eerste dag van het zandsculpturending?
Fraai plaatje van een ditto kunstwerkje.
Pieter
>> Canon 30D en 1D MarkII met vernieuwd glasservies (PBase gallery)
Ge moet er vroeg bij zijn bij die sculpturen, morgen een stortbui en het is al dat niet meer !
Originally posted by pgordebeke
Je bent er vroeg bij zeg. Was vandaag niet de eerste dag van het zandsculpturending?
Fraai plaatje van een ditto kunstwerkje.
De bouwer van het sculptuur heeft precies een afbeelding gebruikt die genomen is bij koud weer. Denk ik toch, als ik het meisje wat beter bekijk![]()
Mooi scherp Phille, voor de rest zegt de foto mij niet zoveel.
Maar ik twijfel er niet aan dat er pareltjes zitten aan te komen van dit festival.
Groetjes.
Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?
Knappe foto, maar de scherpe achtergrond is wat storend (leidt de aandacht af)
terechte opmerking 'defille' een lager f-getal had idd beter geweest ... ik weet nu direct ook wat de fout isop 24mm behoudt je veel meer DOF dus 3.5 had goed uitgekomen, goed opgemerkt
![]()
tnx, more to come ...