Ga terug   Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Archief (gesloten) > Showcase - Archief

Album Turkije "een hemel op zee" eindelijk klaar..

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19 november 2003, 17:56
teddy-bear teddy-bear is offline
Banned

Standaard Album Turkije "een hemel op zee" eindelijk klaar..

Toch aangenaam om deze album te maken in de winter.

Turkije September 2003.
8 dagen verbleven op een typische Turkse "Gulit" .

Samen met 12 andere medepassagiers in echte no-nonsens stijl

Ditmaal geen echte culturele reis, maar gewoon zalig genieten 24/24 (all-in), we sliepen buiten op het dek wegens te warm.

Per dag ongeveer 2a3h varen, om 3x per dag op een andere plaats te gaan liggen.
1x aangelegen in een klein dorpje.

Wij zitten niet graag ergens aan vast, maar we hebben ons geen minuut verveeld aan boord en ieder avond was het er "feest"

Er blijkt interesse te zijn van enkele BD'rs om op deze wijze en in Turkije een SD te organiseren onder de BD vlag(verzekering) .

Bij voldoende interesse (12 tot max 15 man/vrouw) kunnen wij exclusief voor BD zo een Gulit afhuren, is een zeil+motorboot en heeft marifoon, reddingsvlotten aan boord en is gekeurd op veiligheid, alles inbegrepen en in vol pension + 4 uurtje (excl. drank) ook de transferts en rechtstreekse vlucht.
Prijs, ongeveer 450 a 600euro pp en voor 8 dagen, wat werkelijk spotgoedkoop is, gelet op het gebodene.

Best is September te gaan, warmer water, niet zo heet meer, minder volk, goedkoper.
Gelet op plaatsmogelijkheden (vliegtuig + boot) is het zeker niet te vroeg om hier nu reeds mee te beginnen.

Mogelijkheid om deze reis te verlengen aan boord met 2, 4, 6 of 8 dagen extra, of een extra weekverblijf in een mooi gelegen hotel(maar dan is wel de unieke sfeer weg) en waar je het binnenland(nog niet echt ontdekt) kan verkennen per eigen jeep.

Start en aankomst zou nu "Marmaris" zijn, ontzettend mooie omgeving met prachtige baaien, eilandjes en haventjes, met mogelijkheid om eens of meermaals aan land te gaan.
De reisweg wordt samen in overleg met de kapitein gedaan.

Wel rekening houden dat we 24/24 bij elkaar zijn, maar dat is ons bij deze reis enorm meegevallen! Trouwens respect en begrip is er als u zich eens wenst af te zonderen of aan iets niet meedoet, moet allemaal kunnen...

Een avontuurzin en open/aangename ingesteldheid zijn wel ten zeerste aan te raden.

Echte "grand luxe" moet men niet verwachten, maar ieder heeft een propere 2 persoonskajuit met aparte wc, wastafel/douche, ruime en lekkere lig, hang en vlij kussens die overal aan boord zijn, op het achterdek is een grote tafel waar de maaltijden in open lucht worden genuttigd.

Het eten is ruim voldoende en héél lekker (Turks)

De drank is niet inbegrepen aan boord, maar kan forfaitair afgekocht worden en is dan à volonté tot 24.00h (bier, frisdranken, wijn, Turkse sterke dranken).

Kleding, enkel een zwembroek/badpak + lichte kledij is voldoende!!!

Er is een kaptein, een kok en een matroos aan boord, deze mensen doen werkelijk alles om u in de watten te leggen!

Deze reis is ook zéér vrouwvriendelijk!

Indien hiervoor interesse, graag hier uw vragen of per e-mail.

Bij voldoende interesse voor deze SD deze topip verplaatsen of een nieuwe topic openen in Shooting Days, ok mod?

Album; http://bodrum.fotopic.net

#2 (permalink)  
Oud 19 november 2003, 18:28
vicky is lid van de Belgiumdigital VZW vicky's schermafbeelding
vicky vicky is offline
Senior Member

Standaard

Amaai Teddy heel mooi album. Je hebt ons wel lang laten wachten maar het is zeker de moeite waard. Prachtige foto's vooral die van het houtvuur met gensters en een losse voet over de boot met het net ... en nog zovele. Als het verlof zo goed was als de foto's dan is dat fantastisch geweest
  #3 (permalink)  
Oud 19 november 2003, 20:54
pieterbie's schermafbeelding
pieterbie pieterbie is offline
Senior Member

Standaard

Prachtig, Teddy.
Ik heb vooral genoten van het album van de trouw.
Schitterend, gewoont, wat een ervaring om dat mee te mogen maken en vast te leggen.
  #4 (permalink)  
Oud 19 november 2003, 21:15
MrY MrY is offline
Junior Member

Standaard

Heb zo'n trip ook al gedaan. Dat was in 2001 trouwens. 't Is echt de moeite meer dan waard.
Ik ben helemaal geen zonneklopper, leg me een week aan het strand en ik begin me serieus te vervelen, maar op zo'n bood had ik absoluut geen probleem met de rust, de zon en het nietsdoen. Een fantastische vakantie die ik echt iedereen kan aanraden.
Als SD lijkt me dit weer minder boeiend. Een week met niets dan fototrekkende medemensen samen op één boodje? Lijkt me eerlijkgezegd iets te veel van het goede.

Alleszins een schitterend album, Teddy.

#5 (permalink)  
Oud 19 november 2003, 21:16
jaja is lid van de Belgiumdigital VZW jaja's schermafbeelding
jaja jaja is offline
Raad van Bestuur

Standaard

Hallo,

Even een zeer vriendelijk bedoelde - maar terechte - rechtzetting, en wel over dit zinnetje: "Er blijkt interesse te zijn van enkele BD'rs om op deze wijze en in Turkije een SD te organiseren onder de BD vlag(verzekering)."

Daarover staat nog niets vast ...
Normaal heb je een reisverzekering die een aantal risico's dekt.

Een eventuele BD-verzekering dekt enkel die activiteiten die daadwerkelijk door de VZW georganiseerd worden - en dan volgens de voorwaarden van de polis van de verzekering.

Dit maar even ter info.
Jaja
  #6 (permalink)  
Oud 19 november 2003, 21:33
4ke's schermafbeelding
4ke 4ke is offline
Junior Member

Stuur een bericht via MSN naar 4ke
Standaard

PRACHTIG
  #7 (permalink)  
Oud 19 november 2003, 23:36
Banned

Standaard

Oeps, dan had ik dat anders begrepen jaja, dus die verzekering is er nog niet?!

Ter zijner tijd is het dan mischien aan te raden te weten welke voorwaarden en eisen er zijn om als inrichter EN aanwezige op een SD gedekt of niet te zijn.

Maar heb ik goed begrepen dat een SD wordt georganiseerd door een lid, deze SD dan niet of nooit verzekerd is?!

#8 (permalink)  
Oud 19 november 2003, 23:52
jaja is lid van de Belgiumdigital VZW jaja's schermafbeelding
jaja jaja is offline
Raad van Bestuur

Standaard

Hallo Teddy-bear,

Yeps, daar wordt momenteel hard aan gewerkt ...
En hoe het precies in elkaar zal zitten, dat gaan we zo snel mogelijk uitwerken.
Maar het is sowiezo een feit dat niet elke SD zomaar onder de verzekering valt ...

Jaja

Citaat:
Originally posted by teddy-bear
Oeps, dan had ik dat anders begrepen jaja, dus die verzekering is er nog niet?!

Ter zijner tijd is het dan mischien aan te raden te weten welke voorwaarden en eisen er zijn om als inrichter EN aanwezige op een SD gedekt of niet te zijn.

Maar heb ik goed begrepen dat een SD wordt georganiseerd door een lid, deze SD dan niet of nooit verzekerd is?!

#9 (permalink)  
Oud 20 november 2003, 00:17
maturin maturin is offline
Senior Member

Standaard

Ik had graaaag meegegaan maar ja.... Ga wel morgen eens rustig je fotos bekijken. Site ziet er stijlvol uit en bovenstaande foto is alvast . BD Verzekering Waartegen dan? Slechte foto's

http://streetphotography.forumup.com/
  #10 (permalink)  
Oud 20 november 2003, 10:08
Stef's schermafbeelding
Stef Stef is offline
Banned

Standaard

Zucht.....vakantie...de zee......water......de zon....viskes.....duiken...

Bedankt om weer heel even dat vakantiegevoel in mij te laten opwellen Teddy...

Stef
  #11 (permalink)  
Oud 20 november 2003, 11:43
Umco's schermafbeelding
Umco Umco is offline
Member

Stuur een bericht via MSN naar Umco
Standaard

Lekker genoten van dat zalig gevoel om op dat schip lekker een sd meetemaken Een stijle album waar je kunt afleiden dan er nooit verveling was en elke keer eens iets anders te zien
knap Teddy en we houden je op de hoogte
  #12 (permalink)  
Oud 20 november 2003, 22:59
Banned

Standaard

@ Umco, Stef, Maturin, 4ke, Vicky, Pieterbie, Mry.

Bedankt voor julie reacties en lovende woorden .

En ja Mat, ik denk dat het ook echt iets voor u is

#13 (permalink)  
Oud 20 november 2003, 23:34
kristof_dc's schermafbeelding
kristof_dc kristof_dc is offline
Senior Member

Stuur een bericht via MSN naar kristof_dc
Standaard

Mooie albums teddy-bear! Lijkt me echt een aanrader.

Groeten,
kristof
  #14 (permalink)  
Oud 21 november 2003, 00:13
Jo is lid van de Belgiumdigital VZW
Jo Jo is offline
Senior Member

Standaard

Knap Teddy-B. Doet een mens dromen

PS: Kl*te opmerking daar op je site. Iemand die jaloers was zekers?

Jo(han)
  #15 (permalink)  
Oud 21 november 2003, 01:32
ravasjol's schermafbeelding
ravasjol ravasjol is offline
Banned

Standaard

zeg teddy-bear: 'k ben nu zo stilaan wel een beetje ongerust geworden hoor, zeker met al die aanslagen in istanbul: waar zitten sammeke en girly eigenlijk? zitten die een beetje vast in de sjit ginder? moet ik dringend een beetje uit mijn schelp komen? 't is maar een woord, hoor, 'k ben al bijna onderweg.
  #16 (permalink)  
Oud 21 november 2003, 08:58
jle56 jle56 is offline
Member

Standaard

Bedankt voor het mogen meegenieten .De foto's zijn prachtig en geven de sfeer van de reis zeer goed weer.Je webalbum is mooi gemaakt, je hebt er duidelijk wat werk van ingestoken.

http://pbase.com/jle56/
  #17 (permalink)  
Oud 21 november 2003, 09:16
eMJeke eMJeke is offline
Senior Member

Standaard

Prachtig album, sfeervolle fotografie van een duidelijk TOFFE reis!
Knap gedaan teddy!
  #18 (permalink)  
Oud 21 november 2003, 11:34
Banned

Standaard

@kristof_dc, zeker als je van het water houd!

@Jo, heb het gezien, die heeft zeker de moeite niet gedaan om de inleidende texteven te lezen, lig er niet wakker van

@the hustler, Volgens mij zijn ze daar nu niet, in wat een wereld leven we toch...

@jle56, nagenieten zo is ook aangenaam hoor

@eMJeke, merci zenne

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten