Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB Kabel, met aan beide kanten een kleine usb aansluiting ... GEEF BELONING

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • USB Kabel, met aan beide kanten een kleine usb aansluiting ... GEEF BELONING

    Hallo,

    ik zoek een usb kabel met aan beide kanten een kleine USB connector.
    t is idd bespottelijk dat ik dat hier moet zoeken maar nergens hebben ze dit blijkbaar. Mag nieuw zijn. En liefst zo kort mogelijke kabel 50cm ideaal, maar da s geen must.
    Voor de duidelijkheid, deze connector aan beide kanten:



    is vrij dringend aan t worden... 10 euro kado bovenop de vraagprijs voor wie dit heeft...

  • #2
    Re: USB Kabel, met aan beide kanten een kleine usb aansluiting ... GEEF BELONING

    Oorspronkelijk geplaatst door Renaldo
    Hallo,

    ik zoek een usb kabel met aan beide kanten een kleine USB connector.
    t is idd bespottelijk dat ik dat hier moet zoeken maar nergens hebben ze dit blijkbaar. Mag nieuw zijn. En liefst zo kort mogelijke kabel 50cm ideaal, maar da s geen must.
    Voor de duidelijkheid, deze connector aan beide kanten:



    is vrij dringend aan t worden... 10 euro kado bovenop de vraagprijs voor wie dit heeft...

    Is dit niet de aansluiting voor een Nikon apparaat op je USb op de PC?
    Als dit zo is dan kan je met dat kabeltje toch enkel maar connecteren tussen 2 Nikons?
    Of ben ik verkeerd?
    Nikon D90 - Nikon 18-135mm f3.5-5.6 - Sigma 24-70mm f2.8 - Sigma 70-200mm f2.8 - Nikon SB600
    Sigma 70-200 f2.8 te koop!

    Comment


    • #3
      Re: USB Kabel, met aan beide kanten een kleine usb aansluiting ... GEEF BELONING

      Ik heb voor jou de oplossing... Jippie, beloning

      pm me maar

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: USB Kabel, met aan beide kanten een kleine usb aansluiting ... GEEF BELONING

        Aan beide kanten een kleine USB (de miniUSB) ???

        Waarvoor gebruik je dat als ik vragen mag?

        Lesley.
        -=- Light is the key...

        Comment


        • #5
          Re: USB Kabel, met aan beide kanten een kleine usb aansluiting ... GEEF BELONING

          Moet dienen om een Canon S3IS aan een Archos 500 te koppelen om zo op reis voldoende opslag ruimte te hebben.
          Ajuin , PM komt er aan...

          Comment


          • #6
            Re: USB Kabel, met aan beide kanten een kleine usb aansluiting ... GEEF BELONING

            Zwarte markt in Tessenderlo, wat je daar allemaal niet vindt en nog spotgoedkoop ook. Ik heb me juist zo'n setje gekocht met alle mogelijke usb aansluitingen die je maar kan inbeelden . . . teveel om op te noemen, ook diegene waar jij naar vraagt zit er bij.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: USB Kabel, met aan beide kanten een kleine usb aansluiting ... GEEF BELONING

              heb het gevonden

              aan allen toch bedankt

              Comment

              Working...
              X