Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht Canon power shot S50 ( Gevonden )

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht Canon power shot S50 ( Gevonden )

    Dag Allemaal,

    Ik ben hier nieuw op dit forum en ben nu op zoek achter info en misschien wel een Canon S50 power shot. Ik begin mijn verhaal in Egypte op een duikreis.Na een weekje van duiken en ongeveer een 400 tal onderwaterfoto,s te hebben gemaakt met mijn Canon S30 power shot. en ook nog een 120 tal boven water. Allemaal van goede kwaliteit en dus ook tevreden over dit toestel
    Nu de laatste dag van de vakantie is mij Canon S30 dus tegen de vlakte gegaan . Met alle gevolgen vandien dat het lcd scherm is gebroken, nu ik heb navraag gedaan bij mijn plaatselijke verdeler en voor de herstelling van het lcd scherm zou dit komen op 198 euro. Moest ik nu niet gebonden zijn aan het onderwaterhuis kijk ik achter de Canon S80 power shot maar die gaat niet in de onderwaterbehuizing. Enkel de S30, S45, S50 !!!
    Nu is de vraag aan de Amateur fotografen en misschien wel handelaars op dit forum ??
    Geeft er iemand en Canon S50 power shot te koop en passen de batterijen en de memorycards van den S30 in die van de S50 ???
    Indien je nog een S50 liggen hebt wens ik deze wel te kopen.
    Nieuw of tweedehands maakt niet uit als hij maar in orde is !!!!!!!!
    Indien ik er geen zou vinden moet ik het toch laten herstelln voor deze prijs en blijf ik met een toestel van om een bij de 3 jaar oud zitten vandaar dat ik opteer voor een zoektoch naar een S50
    Ik heb 3 batterijen en 3 memocards van 512 mB vandaar dat deze er ook wel zouden moeten in passen in de S50, Ik ben geen amateur fotograaf of zo dus vandaar ook de weinige ervaring in de Canon toestellen.

    Alvast bedankt en tot .... Mvg Amber
    Last edited by Hanske; 27 november 2005, 16:56.

  • #2
    Re: gezocht Canon power shot S50

    PM gestuurd
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: gezocht Canon power shot S50

      hoi, moderator op deze posting mag een slotje ik heb er ééntje kunnen aankopen dankzij en forumlid bedankt zanrath

      Comment

      Working...
      X