Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: het parijse gevoel?

Standaard het parijse gevoel?

ben niet gewoon dit soort foto's te nemen.
    mijn intensie was foto's te nemen die een bepaald gevoel geven als men er naar kijkt,zeg maar het parijse gevoel vast te leggen.

canon 20D, canon 17-85 + 70-200.

geslaagd of niet?

mvg,
    stijn

Standaard Re: het parijse gevoel?

Parijse gevoel? bij de 3de foto zeker. De andere twee niet zo, alhoewel ze wel mooie foto's zijn op zich. Zeker de tweede kan me bekoren, zou hoog gescoord hebben in de challenge van vorige maand Mooi zw-wit omzetting ook.
    nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

ik vind ze helemaal niet slecht , maar om de titel eer aan te doen had ik eerder voor een meer typische opname gekozen zoals met een deel op van de beroemde typische caféterrassen met ontbijt en koffie of de Hallen

heel goed, zeker de tweede opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3

nr 2 en 3 zijn mijn favorieten. Vooral de typische schouwen op 3 stralen de Parijse sfeer uit. Ook nr 2 "Quai d' Orleans" is zeer geslaagd, misschien jammer van de wagen maar dit is muggeziften!

Grts Janvangent
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

6. Lightbulb Re: het parijse gevoel?

Ik ga voor 2,zeker!! Niet omdat het een parijse sfeer heeft,maar omdat het me een persoonsgevoel geeft.De andere,daar heb ik een gewoon straatgevoel bij.Hehe,alleen spijtig dat die persoon op foto 2 haar jas en botten weinig detail bevatten.Ook had ik die brommer er ofwel heel op gelaten ofwel niet.Maar de helft is zonde voor zo'n duur ding Idem dito voor die fiets links

Grtz
    <<Sallyp>>
    Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

www.sallyphotographics.be

ik vind foto 1 een heel leuk standpunt, alleen lijkt het linkse deel scheef te staan terwijl de rechtse gevel loodrecht staat.

Regels voor berichten