Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The art of tide 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] The art of tide 2

    Op dit moment kom ik niet zoveel aan zee, vanwege grote kolonies zonnebadende walrussen , maar ik ga hier zeker meer werk van maken.

    The Art of Tide 2.


    Maar het kan natuurlijk ook de kunst van een kleuter, de dag ervoor zijn geweest.

    Liefst op zwart bekijken.
    Alvast bedankt voor het kijken.

    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: The art of tide 2

    Een mooi tijdelijk kunstwerkje. Gemaakt door een kleuter, afgewerkt door het water, gezien en vastgelegd voor het nageslacht door de fotograaf.

    Comment


    • #3
      Re: The art of tide 2

      De toekomst is weer veilig gesteld maar een walrus mag er wel eens bij. Mooie détailrijke opname, de eenvoud en de kunst ligt soms zo aan je voeten.
      Als er eb en vloed bestaat dan is 'de dag ervoor' weggespoeld Johan, of hebben onze noorderburen andere stranden ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: The art of tide 2

        Mooi Johan en ik herken het gevoel dat je hebt wel een beetje. De jouw vertrouwde omgeving wordt je een afgenomen maar krijg je na het seizoen weer helemaal schoongespoeld terug
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: The art of tide 2

          Er zijn wel momenten hoor waar je het strand alleen hebt - vooral 's morgens vroeg dan
          En voor close up opnames zullen de walrussen niet echt een probleem zijn
          Hier moet je met die laagstaande zon in de rug wel opletten dat je met je eigen schaduw niet in beeld komt maar das toch gelukt blijkbaar
          Mooi
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: The art of tide 2

            ja ik wacht ook af tot het legertje toeristen weggaan van het front , je kan wel s'morgens vroeg alleen zijn ,maar voor de rest van de dag zit je ermee opgeschort .
            mooi Johan al vraag ik mij af of de kleur niet beter is ,ook ligt de compo mij iets moeilijker hier ,hij komt ook iets scherper over als ik op de foto klik en naar de originele grote ga .
            je weet ik ben eerlijk hè

            Comment


            • #7
              Re: The art of tide 2

              Ik volg je helemaal, de geur van zonneolie, het gewoel en al wat erbij hoort zijn in de zomer niet aan mij besteed. Ik trek dan liever de natuur in en geniet van het geluid van de stilte...
              Terug naar je foto : boeiend om naar te kijken en je ogen even te laten ronddwalen. Echter mijn oog vind geen rust in deze foto. Ik kan het moeilijk duiden, maar er mist hier iets
              https://www.behance.net/Lynx1966

              Comment


              • #8
                Re: The art of tide 2

                Compositie is een mengeling van spelregele en persoonlijk gevoel.
                Met beiden kom ik er bij deze foto niet goed uit.
                "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                Comment


                • #9
                  Re: The art of tide 2

                  Bedankt voor de belangstelling en jullie meningen.
                  @ Raymond : Manche Kinder können sehr gut graben.
                  @ Patrick : Geen probleem mee hoor. Daarom steekt BD boven elk Nederlands-sprekend forum uit.
                  Wat ik niet begrijp, als je doorklikt wordt de foto dan groter ? Zou iig niet moeten zijn.
                  Ik zie dan wel contrastverschil, maar dat is bij mij althans een optische illusie, omdat ik dan van een zwarte achtergrond naar een witte ga.
                  En op zwart is het zeker beter/mooier.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: The art of tide 2

                    Een soort dingen waar ik ook wel regelmatig tracht mee te spelen,
                    Waarschijnlijk had minder hier meer geweest want mijn blik blijft wat rondzwerven
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment

                    Working...
                    X