Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stenen tijdperk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stenen tijdperk

    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

  • #2
    Re: Stenen tijdperk

    Aan de kleur van de hand te zien is het geen lijk dat daarachter verborgen zit.
    Mooie kleurschakeringen en goed idee.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #3
      Re: Stenen tijdperk

      Goed standpunt gekozen en mooi vastgelegd
      Alleen die hand moest er niet op.
      Groetjes Hendrika

      Comment


      • #4
        Re: Stenen tijdperk

        Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
        Goed standpunt gekozen en mooi vastgelegd
        Alleen die hand moest er niet op.
        ook mijn gedacht
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Stenen tijdperk

          Hm tja, die hand hoort net bij het "concept", zonder hand is dit gewoon een saaie stapel stenen
          Mijn foto's en fractals
          Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

          Comment


          • #6
            Re: Stenen tijdperk

            leuk gedaan, maar denk twee handen beter.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Stenen tijdperk

              super, de hand is een leuke verassing in een vrij "grijze" foto!
              aan de kleur van de hand te zien is de white-balance er wel een beetje naast? Of is er nogal veel bloed in de hand gekneld?
              Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens :)
              Flickr album Homepage

              Comment


              • #8
                Re: Stenen tijdperk

                Oorspronkelijk geplaatst door bahu Bekijk bericht
                super, de hand is een leuke verassing in een vrij "grijze" foto!
                aan de kleur van de hand te zien is de white-balance er wel een beetje naast? Of is er nogal veel bloed in de hand gekneld?
                Ook mijn idee en dus liever een hand of 2 handen, met een meer neutrale kleur.
                pitteljon.be
                The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                Comment


                • #9
                  Re: Stenen tijdperk

                  Bedankt voor het enthousiaste commentaar Witbalans is niet het "probleem", hoort gewoon bij de bewerking van de kleuren die ik gedaan heb, misschien had'k kunnen de hand deselecteren daarvoor, maar mij stoort het niet eigenlijk
                  Mijn foto's en fractals
                  Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                  Comment

                  Working...
                  X