Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
voor mij de eerste, daar zit de reflectie minder in de achtergrond (schilderij op doek?) als in de tweede en kunnen de lichtere achtergrondkleuren me wel bekoren. wat me dan wel stoort aan de eerste foto is het plekje op het tweede flesje(?) van links. is misschien muggenziften maar mijn oog wordt er steeds naartoe getrokken. Voor de rest niks op aan te merken. Origineel bedacht!
Last edited by steve_D40; 28 augustus 2009, 02:08.
Was al eens komen kijken... voor mij toch de eerste, omdat hij het meest eenvoudig is, en voor mij daardoor 't makkelijkst kijkt. Tweede is wat druk, denk da'k daar sneller op uitgekeken ben.
Hoe kan ik deze foto gemist hebben..Kleurtjes,scherpte en compo zijn prachtig om nog maar te zwijgen van de belichting.
Knap en mag zo in een grote hoek van mij..Proficiat met je HOF.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment