Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Post-Shock

Standaard Post-Shock

Gebruik uw verbeelding... Wat zou dit kunnen zijn? Geen bewerking, dit is de originele foto.

Sony DSC P-200
    Aperture: f/2.8
    Sluitertijd: 1/8

Standaard Re: Post-Shock

knap gedaan/gezien, Nathalie.
    welkom bij de club !

Wat het is weet ik niet, maar ik vind het een heel mooie foto! Vooral de kleuren en de compo!

geen idee wat het is
    maar van een zaak ben ik zeker en vast overtuigd
    een pracht plaatje
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

ik denk aan een onbewerkte IR foto...

Thumbs up Re: Post-Shock

Mooi
    mvg,
    Ludo V.

Doet mij denken aan een detail van een vitro-keramische kookplaat...

Mooi abstractje
    Nikon D80 - Tamron 17-50 DiII - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - Minolta A1 - http://pbase.com/alain_db
    Als je enkel een hamer hebt, begin je elk probleem als een spijker te zien

Een infrarood foto van jezelf onder de zonnebank?

Hey juppekes

Mooi gedaan

Een zonsondergang

Ik vind het een hele mooie! Door het kleurgebruik lekker sfeervol en bovendien gebruik je hier een mooi passend kader

Wat het is weet ik niet en ik zoek het ook niet...
    maar wàt ik zie hou ik dan weer voor mij... Het spreekt mij aan, meer nog - het grijpt mij aan... Het gaat met mijn gedachten vurig op stap...
    Een hele mooie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoppeXX Bekijk bericht
    knap gedaan/gezien, Nathalie.
    welkom bij de club !
    Misschien moet je even over dit beeld nadenken i.v.m. je fotografie. Ik bedoel het volgende : het is uitermate boeiend te abstrageren, het is verrijkend te onthechten - dat staat voor mij als een paal boven water. In die context kan ik je in je "queeste" volgen. Maar een beeld moet - om aan te spreken, om te raken - iets oproepen. Daartoe zijn elementen, hefbomen nodig. Ik vind in jouw beelden voorlopig(!) veel te weinig elementen, mogelijkheden om mijn ogen en gedachten te leiden. Te weinig haakjes om mijn emoties, mijn gedachten aan te hangen...
    Oprecht en voor wat het waard is...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, die komt in mijn eigen BOF !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Willen sommige heren zich een beetje geciviliseerd gedragen in een topic van een ander
    (Alle flaims werden verwijderd)
    Discussiemanager
    een non-conformist op een non-conformistische wijze
    *** member of the Belgium Strobist Group ***

ga toch voor een landschapje!!.
    kleuren zijn mooi trouwens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3

een foto meegetrokken vanuit een auto ??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
    Wat het is weet ik niet en ik zoek het ook niet...
    maar wàt ik zie hou ik dan weer voor mij... Het spreekt mij aan, meer nog - het grijpt mij aan... Het gaat met mijn gedachten vurig op stap...
    Een hele mooie

Misschien moet je even over dit beeld nadenken i.v.m. je fotografie. Ik bedoel het volgende : het is uitermate boeiend te abstrageren, het is verrijkend te onthechten - dat staat voor mij als een paal boven water. In die context kan ik je in je "queeste" volgen. Maar een beeld moet - om aan te spreken, om te raken - iets oproepen. Daartoe zijn elementen, hefbomen nodig. Ik vind in jouw beelden voorlopig(!) veel te weinig elementen, mogelijkheden om mijn ogen en gedachten te leiden. Te weinig haakjes om mijn emoties, mijn gedachten aan te hangen...
    Oprecht en voor wat het waard is...
    Greetz, Kariboe
    Zeker en vast heb je een punt. Waarom is dit beeld aantrekkelijk ? ist omwille vd kleuren ? speelt zeker een rol. ist omwille vd beweging bij het fotograferen vh onderwerp, zodat het (in ons hoofd) een herkenbaar motief blijft, echter onherkenbaar geworden door die beweging ? misschien . Ik denk een combinatie vd 2, want ik zie geen concrete haakjes om je gedachten aan op te hangen, er is niks herkenbaars te zien.allé, voor mij toch niet. mss valt het beeld in elkaar als je weet wat het is. (ik hoef 't niet te weten).
    kga verder niet op mijn werk in, 't is hier niet mijn topic. ik vroeg me enkel af hoe dit beeld tot stand gekomen is, niet 'wat' het is, maar hoe hij opgenomen is: was het een toevalstreffer ? heb je nog beelden in die 'reeks' ?
    dat zou ik graag weten, Niara .

Fotografie die je doet nadenken, die je blik blijft vasthouden, die me maw raakt.
    Subliem.

Hoi,

Eerlijk gezegd moet ik niet echt weten wat het is, laat me gewoon genieten van deze foto
    Jos
    Site

Ik zal de nieuwsgierigheid van sommigen hier bevredigen... Het is een foto genomen op de kerstmarkt in Luik. Ik had een glas Glühwein gekocht en kreeg de misschien vreemde ingeving om mijn lens tegen het glas te drukken en het tafereel te vereeuwigen
    Aangezien er op dat moment enkele mensen voorbijliepen, gaf dat nog wat extra contrasten.

Wat betreft mijn motivatie voor deze foto: ik was als kind al gefascineerd door de "wereld" binnenin vloeistoffen en nu nog steeds, en kon bij de kleuren en bewegingen ervan mijn fantasie de vrije loop laten.

Indien een foto die ik neem me niet helemaal aanspreekt, zou ik hem hier ook niet posten. Ik vond dit rode "wijnlandschap" wel iets hebben - maar dat is natuurlijk puur persoonlijk, en wilde dat met jullie delen

Waar ik aan dacht toen ik deze foto nam: de eerste indrukken na een hevige explosie...ook weer persoonlijk.

Groetjes,

Nathalie
    Laatst gewijzigd door Niara; 15 februari 2008 om 14:23

Regels voor berichten