|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
beetje klein deze opname en vreemde instelling.
grt,bouk.
|
Citaat:
.Ik zet hier even de link naar de originele foto (en stel vast dat ook hier de bestandsgrootte afwijkt van het origineel Wat is dat toch met Pixagogo??)Wat bedoel je met vreemde instelling? Gr's, Wim Laatst gewijzigd door Wivo; 21 januari 2006 om 13:47 Reden: Link naar originele foto bijgevoegd |
|
|||||
|
nou ik heb zeker een rare computer of doe iets verkeerd, maar als ik op hier druk, maakt het bij mij geen verschil.
even over de instelling: 1/1250. F/6.3. ISO/400. dat vind ik in dit geval nogal fors, vraag mij af waarom 1250 bij 6.3 en dan heb ik het nog niet over de ISO. als het tè veel off topic is mod, verplaats het dan maar hoor. grt,bouk.
| Weergave | |
|
|
![]() |