HEb ik al een paar keer meegemaakt en hopelijk is dit de laatste keer...
IS dat een opgezette compo? Dat is een plastiek mannetje of in het ijzer kan ook..
Omdat ik altijd dacht dat een midlife crisis zoiets was als zich een Porche aanschaffen, een
Harley Davidson of een jonge, blonde vriendin, ben ik er nog nooit aan begonnen. Maar als
het ook kan met twee koffers, ja, dan heb ik ze wel vaker gehad. Al voelde ik me meer
buitengegooid.![]()
Een verzorgd stilleven, creatief belicht, goede compositie.![]()
heel leuk en goed.
wat je al kan doen met speelgoed.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I + Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di-II LD ASP IF .
Precies, je volgt je eigen blauwe pad en soms kom je "het gouden randje" tegen.Maar als je het inhoudelijk bekijkt is het leven niet zo stil, zal de verzorging in het gedrang komen, maar... men zal wel creatief moeten zijn
Wat doe je? Sla je af? Of stap je rechtdoor en ga je de mooie nuances zien van je eigen pad?.
Dat heb ik in beeld willen brengen.
Allemaal bedankt voor het kijken.
De bedoeling is duidelijk en al diverse keren aangehaald. Wil alleen nog even zeggen dat ik het een prachtige foto vind, mede door de fraaie kleuren.
Mooi werk.
If it doesn't kill you, it makes you stronger.