Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

maanlanding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] maanlanding


    astronaut aan basis : "klaar voor landing ..."


    mijn website : klik

  • #2
    Re: maanlanding

    Er zijn allerlei soorten effecten waar te nemen in deze foto. De achtergrondkleur vind ik te fel en heeft niets met ruimte te maken en dat is een tegenvaller voor mij Peter.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: maanlanding

      Hey Raymond,
      Dank voor het schrijven van je mening
      De waarheid is dat de titel eerder bijkomstig is - in die zin dat ik er op voorhand niet echt heb over nagedacht.
      Pas tijdens het kijken door de zoeker kreeg ik het gevoel van een ruimtevaarder in zijn capsule.
      Wellicht wel door het rechthoekige bovenlichaam, de toch wel zware botten en het achter glas zitten.
      Op die moment is in mijn hoofd de titel ontstaan.
      Geef toe dat "maanlanding" beter klinkt dan "speelgoedmannetje op spiegel in whiskyglas".
      Maar je hebt gelijk - de traditionele beelden die we kennen van het heelal of andere planeten zijn overwegend donker, bruin of zwart
      Dat neemt niet weg dat het in mijn verbeelding anders kan en af en toe ook best kleurrijk mag zijn.
      Groetjes en nogmaals dank voor je mening
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: maanlanding

        Het feit alleen al van naar zo'n experimentjes te mogen kijken, vind ik al super !

        Doet goesting krijgen.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment

        Working...
        X