Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lines behind glass (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lines behind glass (2)





    Bedankt voor het kijken.

    Groetjes Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Lines behind glass (2)

    Mooi ook maar ik ga eerder voor de vorige omdat die eigenlijk soberder overkomt
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Lines behind glass (2)

      Weer schitterend ik zou niet kunnen kiezen tussen dit en uw voorgaande!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Lines behind glass (2)

        Zeker een heel creatief werk en toch heb ik het moeilijk met de presentatie van het hoofdonderwerp. Je kon de glazen laten zweven voor de lijnen, bedoel de omgekeerde pootjes brengen me in de war. Dit alles doet niets af aan je 'kunstwerk'
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Lines behind glass (2)

          Hartelijk dank voor de fijne reacties

          @ G.R. Om de glazen te laten zweven zou het een huzarenstukje zijn , de reflecties van de glazen is ook onbegonnen werk (voor mij althans) om dit zonder sporen van nabewerking te doen.
          Zonder enige reflectie bekom ik dan ook een geheel andere foto maar zal je mening eens meenemen indien ik nog eens zulk soort foto's maak , altijd leuk andere meningen te horen (lezen).

          Groetjes Katrien
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

          Comment


          • #6
            Re: Lines behind glass (2)

            Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
            Hartelijk dank voor de fijne reacties

            @ G.R. Om de glazen te laten zweven zou het een huzarenstukje zijn , de reflecties van de glazen is ook onbegonnen werk (voor mij althans) om dit zonder sporen van nabewerking te doen.
            Zonder enige reflectie bekom ik dan ook een geheel andere foto maar zal je mening eens meenemen indien ik nog eens zulk soort foto's maak , altijd leuk andere meningen te horen (lezen).

            Groetjes Katrien
            Kom, kom Katrien, een 'huzarenstukje' mag voor jou geen probleem zijn, en bij twijfel is het een uitdaging (in een beeld is soms veel te ontdekken - zelfs je eigen stijl).
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Lines behind glass (2)

              Sterk werk - en altijd een vraagteken hoe je dat in elkaar steekt - je blijft ons verrassen waarvoor dank
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Lines behind glass (2)

                Weer knap gedaan Katrien.
                Ietsje drukker van compo, maar mooi hoor.
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment


                • #9
                  Re: Lines behind glass (2)

                  Bedankt voor de nog nagekomen reacties !

                  @blauwzwart, jammer dat het hier zo aan het uitbloeden is, het was en is een heel mooi forum om bij te leren indien je natuurlijk opensta voor opbouwende kritiek en er dan ook nog iets meedoet. Want dankzij deze kritieken leer ik veel bij en leg ik mijn lat steeds hoger.
                  Dus geen dank Peter, want jullie verdienen dan de fotootjes ook te zien.


                  Zo wil ik eens iedereen bedanken voor de vele opbouwende meningen

                  Groetjes Katrien
                  Last edited by Katrien1957; 16 september 2017, 09:27.
                  Groetjes Katrien
                  Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lines behind glass (2)

                    Waarom neem je dit soort beelden niet van verder met meer mm's 200mm of zo.....dan heb je rechte voetjes en heb je de opening van het glas niet
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                    Comment

                    Working...
                    X