|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Geeft niet! Je zit hier op een forum waar je heel veel kunt leren...en een kenner ben ik nog bij lange na niet hoor....Ik zit hier heel veel te kijken naar foto's en leer daar enorm veel van..
Heel veel oefenen en heel veel pics wegooien ![]() en er komt een dag dat je denkt die is goed...
|
hey J,
ik moet hier de anderen volgen ja.. is wat druk. volgende keer kettingzaag meenemen en die parasols onderuithalen ![]() dan zorgen dat de volledig scherp zijn en ik denk dat je dan een leuk plaatje hebt
||||
|
heb ik ontvangen en reeds beantwoord
||||
|
ik denk eerder dat farah doelde op mij ge-dt...
Maar what ever....dat gedoe over dt slaat niet op zijn foto's en kan hij. zij er niks van leren...buiten of het nu met d of t of dt moet.. ![]() ![]()
|
Ja met dtdtdtdtdtdtdtdtdtdtd
zal ik wel altijdtdtdtdtd last hebbenhet wordt anders wel eens tijdtdtdtdtdtd dat ik word eens goedtdtdtdtd![]() gebruik....... gelukkig kent u mij niet ![]() je zou van mijn andere fouten nog iets kunnen leren ![]() ![]() ![]() In ieder geval krijg ik hier wel veel kijkcijfers mee. En als je ook nog komentaar geeft op de foto dan is dat leuk meegenomen. Als ik door julie bedenkingen betere foto's kan maken en daarbij opnieuw leer zonder fouten ( werpe de eerste steen ) schrijven ...dat zijn dan twee vliegen in een klap. ![]() En dat er nog zoveel mensen zijn die zelfs niet kunnen schrijven........... Maar op mijn zieltje van de 4° leeftijd..ik moet en zal beter opletten..
Toma Vecos Laatst gewijzigd door Toma Vecos; 26 oktober 2007 om 23:18 |
|
||||
|
Wil nog graag minstens een paar fotografische bedenkingen ontvangen...
![]() zo dat voor " het licht " uitgaat, toch minstens één keer meer dan 20 reacties volgden op mijn posting. ![]() ![]() ik vind je toffe gasten
| Weergave | |
|
|
![]() |