Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hol of Bol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hol of Bol

    Een beetje geknoeid in mijn geïmproviseerde fotostudio en dit is het resultaat. Als je lang genoeg kijkt kan je het bord zowel hol als bol zien.
    Alle suggesties ter verbetering zijn uiteraard welkom.




    Vraagje: Is er een manier om de achtergrond volledig en egaal wit te krijgen?

    Groetjes,
    Hein

  • #2
    Re: Hol of Bol

    Maniera da foefelara ...

    Comment


    • #3
      Re: Hol of Bol

      Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
      Maniera da foefelara ...

      goed gedaan, maar toch nog een heel klein stukje vergeten hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Hol of Bol

        Geslaagde compositie.

        Hmm..Ondergrond wit? Misschien (photoshop) levels veranderen dmv het pipetje voor witbalans? Mochten de kleuren verschuiven, kun je misschien iets blauw toevoegen met kleurbalans. (ondergrond wordt dan niet blauw, omdat die dan al verzadigd wit is)
        :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

        Comment


        • #5
          Re: Hol of Bol

          Het bakje van de rijst staat niet helemaal recht en dat zou wel moeten bij deze foto voor mijn gevoel in elk geval. Verder vind ik hem erg geslaagd nadat de achtergrond mooi wit gemaakt is

          Comment


          • #6
            Re: Hol of Bol

            Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
            Het bakje van de rijst staat niet helemaal recht en dat zou wel moeten bij deze foto voor mijn gevoel in elk geval. Verder vind ik hem erg geslaagd nadat de achtergrond mooi wit gemaakt is
            Klopt, alleen is het probleem dat het bakje zelf niet recht is.

            Nu begin ik toch te twijfelen of die witte achtergrond het wel helemaal doet (?). Misschien werkt iets "vuiler" wit wel beter.

            In ieder geval, bedankt voor de reacties en suggesties.

            Hein

            Comment

            Working...
            X