Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

High speed fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • High speed fotografie

    Het is alweer een tijd geleden dat ik hier een foto heb geplaatst, maar ik zag dat er hier meer mensen zich bezighouden met high speed fotografie, dus ik hoop dat die met een kritische blik naar mijn foto kunnen kijken (de andere leden uiteraard ook!) en misschien nog met interessante tips kunnen komen.


    www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
    Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

  • #2
    Re: High speed fotografie

    Welcome back. Tips kan ik niet geven, ken d'r niks van, maar vind dit wel super mooi en zou er graag meer van willen zien.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: High speed fotografie

      Sterk van actie en de compo zit prima. Knappe foto
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: High speed fotografie

        Dank jullie wel voor de reactie!
        Ik zal vandaag nog een foto plaatsen Red Falcon, maar als ik het goed heb mag er maar 1 per topic toch? Of mogen er meer foto's in 1 bericht?
        www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
        Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

        Comment


        • #5
          Re: High speed fotografie

          Dat is mooi hoor.

          In SC mag er maar eentje, in beoordeling meerdere, maar blijf maar in SC want je foto's zijn te goed. :-)
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: High speed fotografie

            Dat is een mooi compliment, thanks!
            www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
            Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

            Comment


            • #7
              Re: High speed fotografie

              Knappe timing en belichting!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment

              Working...
              X