Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
hAngAr 13
Collapse
X
-
-
Re: hAngAr 13
Na de zoveelste mooie HaNgAr maak je mij nieuwsgierig naar de locatie.
Wie bedenkt zo iets (misschien wel Gilbert Claes ...)Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
Proficiat, zeer mooi.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Erg sterk werk...De kleurvlakken, lijnenspel, de donkere lucht...Fantastisch...Dik verdiend in HOF, Proficiat..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtNa de zoveelste mooie HaNgAr maak je mij nieuwsgierig naar de locatie.
Wie bedenkt zo iets (misschien wel Gilbert Claes ...)
Dit zijn hangars in de vissershaven van 'La Rochelle'... een eindje buiten e stad. Er staan daar zo'n 15-tal op een rij in allerlei diverse kleuren...
Je hebt maar uit te kiezen...
Dank voor de fijne reacties.
Groet.
Gil
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk ben echt jaloers op die tonen en dat fantastische gevoel van echtheid ....ik krijg het niet geleerd.
Proficiat met je HoF Gilbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtFrans ik heb het niet over de onderwerpen maar de kleuren en contrasten..bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Je moet het weer maar zien. Het doet mij ook beseffen, dat ik nog een lange weg te gaan heb. Gefeliciteerd, Gil.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Terecht opgenomen in de HoF, het onderwerp uitkiezen is één ding, er iets moois mee doen is een stuk moeilijker .... hartelijk gefeliciteerdVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment