Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beretta, part two

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beretta, part two

    Na wat raadgevingen in mijn vorige thread nu wat nieuwe foto's:










    Mvg, Terrano
    Mijn website: http://www.vlassen.be/

  • #2
    Re: Beretta, part two

    weer drie mooie, beter dan met de gesloten doosjes, die deden me eerder aan medicamenten denken.

    Comment


    • #3
      Re: Beretta, part two

      Knap en haarscherp . Vind alleen de achtergrond te zwart, had er graag wat kleur achter gezien. Een bruin/oranje geplooide doek ofzo, correct belicht zou dat een mooi effect geven denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: Beretta, part two

        Dit vind ik ook een vooruitgang tov de vorige.
        Knap werk!

        Comment


        • #5
          Re: Beretta, part two

          Zie toch maar dat je de verkeerde ontspanner niet indrukt

          Nummer 3 ligt mij het meest

          Comment


          • #6
            Re: Beretta, part two

            Heel mooi

            Eigenlijk vind ik het er meer 3ds max (computer gemaakt 3d) uitzien dan een echte foto :O
            haha :P
            Sony Alpha 200
            18-70mm Kitlens
            75-300mm Telelens

            Comment


            • #7
              Re: Beretta, part two

              Deze foto's zijn inderdaad mooier als de vorigen. Het valt mij echter op dat vele foto's een lichte rode zweem hebben, vooral op de bovenzijde van het wapen. De metaalkleur komt er niet echt uit.
              Dat komt waarschijnlijk door een foute witbalans voor het gebruikte (kunst)licht.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Beretta, part two

                Mooie eerste
                Groetjes Hendrika

                Comment


                • #9
                  Re: Beretta, part two

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  weer drie mooie, beter dan met de gesloten doosjes, die deden me eerder aan medicamenten denken.
                  Medicatie tegen een enorm zware depressie?

                  Raar hoe zulk iets dat een iemands leven kan ontnemen zo elegant kan zijn.

                  Ikzelf ben al meermaals met vuurwapens in contact gekomen, maar nooit zonder de elegantie gezien te hebben.
                  Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                  Website : http://runaque.deviantart.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beretta, part two

                    Ook dit is een mooie reeks.
                    En telkens vind ik de derde foto van je (twee) reeksen de beste van de serie.

                    Groetjes
                    Skitch
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beretta, part two

                      OT !
                      Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
                      Ikzelf ben al meermaals met vuurwapens in contact gekomen, maar nooit zonder de elegantie gezien te hebben.
                      Een beetje OT. Er is nog meer. De techniek!.
                      De ballistiek, de krachten in functie van de (heel korte tijd), de materialen (lees metalen...) en vooral de heel fijne mechaniek (die grote krachten teweeg brengen) van zo'n wapens zijn wonderbaarlijk interessant om te bestuderen.

                      Jammer dat enkele gestoorden de mooie hobby van miljoenen mensen.......


                      Groetjes
                      Skitch
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beretta, part two

                        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                        OT !


                        Een beetje OT. Er is nog meer. De techniek!.
                        De ballistiek, de krachten in functie van de (heel korte tijd), de materialen (lees metalen...) en vooral de heel fijne mechaniek (die grote krachten teweeg brengen) van zo'n wapens zijn wonderbaarlijk interessant om te bestuderen.

                        Jammer dat enkele gestoorden de mooie hobby van miljoenen mensen.......


                        Groetjes
                        Skitch
                        Het spijt mij! Maar wapens - welke dan ook - zijn nooit uitgevonden terwille van een hobby! Tenzij die "hobby" het verkrijgen van macht was ten koste van wat dan ook! Doe niet zo onnozel!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beretta, part two

                          Wapens zijn uitgevonden als instrument voor de jacht en de visvangst.
                          Lang voordat er food multinationals waren.
                          Daardoor hadden onze voorouders iets te eten zodat wij er ook zijn.
                          Als ze stierven van de honger was jij noch ik er ook niet.....

                          Trouwens : een scherpe tong met harde woorden is ook een wapen... dat veel miserie teweegbrengt in de wereld.

                          Groetjes
                          Skitch
                          Last edited by Skitch; 8 juni 2008, 02:24.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beretta, part two

                            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                            Wapens zijn uitgevonden als instrument voor de jacht en de visvangst.
                            Lang voordat er food multinationals waren.
                            Daardoor hadden onze voorouders iets te eten zodat wij er ook zijn.
                            Als ze stierven van de honger was jij noch ik er ook niet.....

                            Trouwens : een scherpe tong met harde woorden is ook een wapen... dat veel miserie teweegbrengt in de wereld.

                            Groetjes
                            Skitch
                            Ook jacht en visvangst zijn nou niet bepaald "hobby's". Dat (waren) zijn levensnoodzakelijke en tot commercie ontwikkelde handelingen! In een bepaalde ontwikkelingsfase van de mensheid. Je gaat mij toch niet vertellen dat we ons nog steeds in die fase bevinden?
                            Overigens...voor wat voor soort jacht was de atoombom bedoeld?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beretta, part two

                              Mooie reeks, beter dan de vorige
                              #3 vind ik héél knap
                              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                              "Casu Consulto - Modo Fac"

                              Comment

                              Working...
                              X