Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De titel en je bijgevoegde tekst, dan zou het toch voor de hand liggen, maar nee, niks van. Weer een gedurfde Artep aan 't werk, en zorg dat je er onderuit komt
met verplaatsingen heb ik zeer slechte ervaringen op dit forum.
Reden waarom ik geen foto's meer plaats.
Als de fotograaf bijvoorbeeld zegt “dit is een landschap”, is het dan niet in de eerste plaats een landschap?
Is het aan een moderator om te beweren “volgens mij is het dit of dat, dus gaan we het naar dat hokje verplaatsen”?
En is het niet aan de fotograaf om zich te verantwoorden, als andere forumgebruikers hem / haar een eigenaardige keuze van subforum aanrekenen?
Er zou alleen bij kennelijk misbruik ingegrepen mogen worden door de mods.
Mijn idee hoor.
Mocht je de installatie waarvan deze foto een onderdeel is eens 'Live' willen zien.... kom dan eens kijken.
Het zal van 15-06-12 tot 19-08-12 te zien zijn in het Haags Gemeente museum.
Comment