Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Fan van je tweede! Door de perspectiefvertekening is het net alsof de verlengdes van de vlaggen convergeren in één punt, wat zeer dynamisch overkomt.
Ik vraag me af wat een verticale compo met een stukje strand en wat mensen ervan had gemaakt...
Knap in kleur ook overigens.
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Dat is de moeite om zien .. kom ik zeker eens bekijken !!
Akkoord met de kritiek dat er iets meer ruimte in de foto's mocht zijn: eerste links en tweede boven ..
tja Peter, links in de eerste stonden nog een verschillende rijen palen met windvanen ... nergens was een duidelijke overgang te vinden waar afgesneden kon worden. Ergens moest een windvaan doormidden gesneden worden. Compo in tweede is bewust zo gekozen.
Morgen post ik er eentje waar met veel kloonwerk duidelijk ruimte links, rechts en boven gelaten wordt ... komt mss. inderdaad "properder" over maar is dan ook meer "gemaakt"!
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment