Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ho, daar zit wel actie in en prima voorwerp. De witte bovenkant doet wat afbreuk aan de sfeer. Denk ook dat er een beter werk kan uitkomen (creatiever) door wat te zoeken, proberen en uit te werken.
Ik heb de foto wat bewerkt en bijgeknipt zodat het wit wegvalt (de muren van de watermolen waren spierwit). Ik hoop dat de update nu beter oogt. Persoonlijk vind ik de update veel beter, de actie komt nog meer in beeld.
Je hoeft mijn opmerking niet te volgen Raf maar toch proficiat om iets te proberen. Oppassen met de kleuren nu want ze komen nogal dominant (zwaar) over.
Comment