Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

volley

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] volley


  • #2
    Re: volley

    Precies het juiste moment. Knap!

    Comment


    • #3
      Re: volley

      Waarschijnlijk gemist in 'bevestigen', had hier commentaar op gegeven en merk er niets van
      Voor mij knappe opname. Het net die de foto verdeeld in 2/3, de inspanning op het gelaat en de bal mooi op zijn plaats. Ook 'ethias' zal gelukkig zijn.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: volley

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Waarschijnlijk gemist in 'bevestigen', had hier commentaar op gegeven en merk er niets van
        Voor mij knappe opname. Het net die de foto verdeeld in 2/3, de inspanning op het gelaat en de bal mooi op zijn plaats. Ook 'ethias' zal gelukkig zijn.
        haha, goed gezien

        Comment


        • #5
          Re: volley

          Goed beeld hoor! Volgende keer je diafragma iets meer open draaien zodat de achtergrond nog wat meer vervaagd als die optie uberhaupt mogelijk was.
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: volley

            Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
            Goed beeld hoor! Volgende keer je diafragma iets meer open draaien zodat de achtergrond nog wat meer vervaagd als die optie uberhaupt mogelijk was.
            Gebruikte diafragma is hier f/3,2 maar de brandpuntsafstand slechts 75mm. Ik zat relatief kort bij het net en kon niet meer achteruit kruipen wegens de ruime afsluitingen op de tennisbanen in Brussel. Die komen al dicht in de buurt van de stoel van de umpire

            Comment

            Working...
            X