Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splash!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Splash!


    Eerste poging tot samenvoeging, alvast bedankt voor het kijken!
    of ???


    http://www.wix.com/marinaphotograph4...lbumphotos6=11

    met een kleiner kadertje
    Last edited by maMarina; 20 november 2011, 19:53. Reden: link erbij

  • #2
    Re: Splash!

    Mooi gedaan en prachtige kleur.


    Vind alleen het te grote kader wat jammer. De foto is te klein voor teveel wit kader en een (in mijn ogen) overdreven grote tekst.



    Mvg

    Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

    Comment


    • #3
      Re: Splash!

      Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
      Mooi gedaan en prachtige kleur.


      Vind alleen het te grote kader wat jammer. De foto is te klein voor teveel wit kader en een (in mijn ogen) overdreven grote tekst.



      Mvg

      Steven
      Dank je wel! In het groot ziet het er beter uit, maar ja... het formaat hier helpt de afbeeldingen met te kleine details ook best omzeep...

      Comment


      • #4
        Re: Splash!

        Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
        Dank je wel! In het groot ziet het er beter uit, maar ja... het formaat hier helpt de afbeeldingen met te kleine details ook best omzeep...
        linkje zetten naar een groter kan altijd.

        zou "persoonlijk" de ondekant met de helft reduceren (max2/2.5 keer de zijkant) gaat er beter uit zien. kader overheerst nu iets
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Splash!

          Ik vind de verhoudingen tussen foto en kader wel OK, rekening houdend met het feit dat je zo'n foto normaal gezien op een groter formaat bekijkt.
          Het samenvoegen is goed gelukt!
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Splash!

            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            linkje zetten naar een groter kan altijd.

            zou "persoonlijk" de ondekant met de helft reduceren (max2/2.5 keer de zijkant) gaat er beter uit zien. kader overheerst nu iets
            Hier wel een linkje, maar hij is maar iets groter daar, desondanks oogt het op wat donkerder ondergrond volgens mij al een stukje beter ( het kader)

            linkje

            Ik ben altijd bang om iets aan de website te doen, ik heb er totaal geen verstand van, maar als iemand weet hoe ik dit groter krijg - laat ik me graag informeren!

            Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
            Ik vind de verhoudingen tussen foto en kader wel OK, rekening houdend met het feit dat je zo'n foto normaal gezien op een groter formaat bekijkt.
            Het samenvoegen is goed gelukt!
            Dank je wel! Ja, juist doordat je uitgaat van een groot formaat dacht ik dat een grotere kader beter zou zijn... Maar verkleinen kan natuurlijk altijd.

            Comment


            • #7
              Re: Splash!

              Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
              Dank je wel! In het groot ziet het er beter uit, maar ja... het formaat hier helpt de afbeeldingen met te kleine details ook best omzeep...
              Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
              Hier wel een linkje, maar hij is maar iets groter daar, desondanks oogt het op wat donkerder ondergrond volgens mij al een stukje beter ( het kader)

              linkje
              Ondanks het feit dat de foto op BD iets kleiner is dan op je website, staat die hier toch een héél stuk beter qua kwaliteit. Het lijkt erop dat de foto's op je website veel te veel gecomprimeerd werden waardoor de scherpte en details verloren zijn gegaan. Zelfs de tekst is duidelijk minder leesbaar en er zijn artifacten zichtbaar.
              En als de grootte van een foto belangrijk is, maak dan het kader wat kleiner. Kleiner kader = grotere foto.

              De foto op zich is zeker niet onaardig hoor! De handtekening zou ik wel wat discreter maken, die slorpt nu een deel van de aandacht op wat niet de bedoeling kan zijn.


              Willy
              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #8
                Re: Splash!

                Waar heb je de foto gepost die je hier ook gepost hebt? Als je daar nu een tweede foto post die je niet verkleint tot 900 pixels aan de langste zijde, maar bvb tot 1600 pixels aan de langste zijde, dan kan je een linkje naar die foto plaatsen.
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Splash!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                  Ondanks het feit dat de foto op BD iets kleiner is dan op je website, staat die hier toch een héél stuk beter qua kwaliteit. Het lijkt erop dat de foto's op je website veel te veel gecomprimeerd werden waardoor de scherpte en details verloren zijn gegaan. Zelfs de tekst is duidelijk minder leesbaar en er zijn artifacten zichtbaar.
                  En als de grootte van een foto belangrijk is, maak dan het kader wat kleiner. Kleiner kader = grotere foto.

                  De foto op zich is zeker niet onaardig hoor! De handtekening zou ik wel wat discreter maken, die slorpt nu een deel van de aandacht op wat niet de bedoeling kan zijn.


                  Willy
                  Dank je, Willy! Fijn dat je even over die kwaliteit begint - ik ben daar waarschijnlijk wat laks mee geweest en zal in vervolg even kijken of ik sommige beelden wellicht deels moet verscherpen. Misschien helpt dat een beetje.

                  Ik ben zelf ook niet geheel content over dat kader... Hij stond leuk bij een aantal andere foto's dus heb ik hem ook maar hierin gepropt. Maar had gelijk al twijfels.

                  Hier nog een groter variant door (ja, ja!) een kleiner kadertje!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Splash!

                    Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
                    Hier nog een groter variant door (ja, ja!) een kleiner kadertje!
                    Deze is veel beter. De foto (en bijna de snowboarder )springt er veel beter uit.

                    Mvg

                    Steven
                    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                    Comment


                    • #11
                      Re: Splash!

                      Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                      Deze is veel beter. De foto (en bijna de snowboarder )springt er veel beter uit.

                      Mvg

                      Steven
                      Dank je wel! Ik zal er in vervolg op letten dat ik te gedetailleerde foto's niet in een te grote kader stop!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Splash!

                        Ik vind je foto erg knap!
                        De grotere versie (laatste link) ziet er inderdaad het beste uit.
                        Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

                        Comment


                        • #13
                          Re: Splash!

                          Oorspronkelijk geplaatst door _Gwen Bekijk bericht
                          Ik vind je foto erg knap!
                          De grotere versie (laatste link) ziet er inderdaad het beste uit.
                          Dank je wel! Tja, groter is soms toch beter!

                          Comment

                          Working...
                          X