Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shimano II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Shimano II


    Oh wonder der techniek ...
    en Alivio is de voornaam



    mijn website : klik

  • #2
    Re: Shimano II

    De kleur vind ik erg mooi, al kom ik er niet achter of dit de natuurlijke kleur is van alle zooi (veldrijden? , of heet zoiets in België anders?) of dat er een beetje is gesleuteld aan de kleuren achteraf. Wel zou ik een volgende keer misschien voorzichtig proberen te flitsen, om toch een moment van beweging zo goed mogelijk proberen te bevriezen, terwijl het wiel keihard verder draait, er zit voor mij nu wel heel veel beweging in de spaken. Dat is misschien ook wel goed als ik er langer naar kijk, want de spaken zouden ook ontzettend kunnen afleiden.

    Dat gezegd hebbende zou ik willen zeggen: Die mag wel eens een onderhoudsbeurt krijgen

    Nu ik nog een keer een hele tijd kijk: het is een hele drukke foto, maar doordat de lijnen allemaal in het midden samenkomen vind ik het toch niet vermoeiend om naar te kijken. Wel zou ik een volgende keer misschien iets meer de aandacht (scherpte) proberen te leggen op het dérailleur in plaats van op de schroeven die te zien zijn op de plek waar alle lijnen samenkomen.
    Last edited by Alex_en_Iris; 12 november 2017, 02:00.

    Comment


    • #3
      Re: Shimano II

      Lekker détail Peter en de 'actie' of beweging zit er mooi in. Heb hier niets op aan te merken
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment

      Working...
      X