Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Fotografie is idd passie maar dan heb je in deze ook de medewerking van je acteurs nodig en dat is hier wel geslaagd. Ik zie aan de opvliegende zwarte stukjes dat het kunstgras is. Die stukjes zijn gerecycleerde autobanden en zouden niet zo gezond zijn. Heb jij die discussie ook gevolgd Pixelboy?
Fotografie is idd passie maar dan heb je in deze ook de medewerking van je acteurs nodig en dat is hier wel geslaagd. Ik zie aan de opvliegende zwarte stukjes dat het kunstgras is. Die stukjes zijn gerecycleerde autobanden en zouden niet zo gezond zijn. Heb jij die discussie ook gevolgd Pixelboy?
Ja heb ik. Er zijn er die zeggen, ongezond en andere zeggen niet bewezen. Nu, ik hoop voor de spelers zelf dat het niet schadelijk is.
Ik vind je sportfoto's meestal wel raak en technisch ok, maar toch mis ik iets en dat is de snelheid. Wat bewegingsonscherpte van de spelers zou toch meer vaart geven dan zo'n bevroren plaatje.
Niet helemaal akkoord met Eenbes. Balsporten kun je beter "bevriezen". Zeker als het gaat om emoties vast te leggen. Bewegingsonscherpte is meer geschikt voor alles wat wielen heeft.
Comment