Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NHL hockey (National Hockey League)...Vancouver Canucks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NHL hockey (National Hockey League)...Vancouver Canucks

    Hallo Allemaal,

    Hier zijn enkele leuke foto's van de Vancouver "Canucks", 1 van de Canadese hockey teams tijdens een wedstrijd tegen de Columbus "Blue Jackets" op 28 november 2006. Dit is mijn eerste keer dat ik sport foto's heb genomen!


    De Kapitein van het team (Markus Naslund) wenst onze goalie (Roberto Luongo) veel succes toe net voor de start van de wedstrijd.


    Bijna goal, maar net tegen te paal!


    Woohoo...we hebben gewonnen! 1-0 voor onze Canucks die de goalie proficiat wensen!

    Groetjes,
    Ann

  • #2
    Re: NHL hockey (National Hockey League)...Vancouver Canucks

    Niet slecht voor de eerste keer! gezien de moeilijke omstandigheden i.v.m licht en snelheid.
    Ijshockey is volgens mij de moeilijkste indoorsport om (actie)topfoto's te schieten!!
    Groeten Sensor

    Comment


    • #3
      Re: NHL hockey (National Hockey League)...Vancouver Canucks

      Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
      Niet slecht voor de eerste keer! gezien de moeilijke omstandigheden i.v.m licht en snelheid.
      Ijshockey is volgens mij de moeilijkste indoorsport om (actie)topfoto's te schieten!!
      Dank je wel!!! Het probleem is dat je achter fiberglas panelen zit (in geval dat zo'n puck het publiek invliegt) en tussen de panelen zijn scheidingen die natuurlijk opvallen in de foto, dus het is wel moeilijk om vanop je zitplaats foto's te nemen en dan rekening houden met de panelen, dan zijn er ook mensen die graag met hun armen zwaaien, dus ik heb ook enkele zwaaiende armen op sommige foto's. En het is ook zonder tripod genomen (of hoe noem je zo'n ding) , gewoon met de handen gestabiliseerd.

      Dank je wel voor het langskomen!
      Groeten,
      Ann

      Comment


      • #4
        Re: NHL hockey (National Hockey League)...Vancouver Canucks

        wel mooi/aardig, maar ga maar weer lekker de natuur in hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X