Het is een goed gelukt panning shot, alleen vind ik dit niet mooi bij (motor)fietsen. Dan liever alles bevroren.
Sony A77 / Tamron 200-500 / RX100
Mijn foto's
Mooi plaatje, ik weet niet die band vanonder ?
gryt
dany10
Nikon /300+ Grip /Nikkor 300 2.8 AFS Nikkor /80 - 200 AFS / Nikkor / 17 - 55 AFS
Nikon / Flitser / SB600
Mooie actie, zou 'm wel vierkant uitknippen.
Stuk eraf onderaan, en rechts die persoon weg.
Groeten,
Stefan
Knap shot! Niks aan croppen of personen wegdoen... Dit hoort nu eenmaal bij de MX.
Wat de ze foto nog mooier maakt is dat de achterem gebruikt word om de motor wat naar voor te laten gaan.
Aha, een kenner...
De meningen lopen blijkbaar wat uiteen, één ding mag zeker zijn : niemand heeft last van het feit dat je de grond niet ziet.
Daar wou ik vooral wat reacties op, waarvoor allen dank !
Wat betreft de comment van Alex, dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Daar kan je moeilijk over discussiëren. Als ik een auto graag in het groen zie en jij niet, dan mag ik zoveel argumenten aanvoeren als ik wil, voor jou blijft groen dan lelijk. En zo is het allicht hetzelfde dat jij liever alles bevroren ziet.
Ik dus niet, het is alleszins een stuk moeilijker om alles scherp te krijgen bij een lagere sluitertijd dan wanneer je bvb op 1/1600sec alles bevriest...
Foto is zeker niet slecht al zou ik hem eerder van opzij of van meer rechts van achter genomen hebben.
Eventueel wat tegen flitsen om de lelijke zon weg te krijgen.
Achtergrond stoort zeker niet wat me wel stoort is de lelijke grijze band onderaan met je handtekening in.
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!
Saturatie is wat aan de hoge kant, en heeft geen scherpte waar hij het wel zou mogen/moeten hebben. Ook het standpunt (schuin vooraan) kan me niet bekoren.