Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....





    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....

    schoon actiefotos,
    mag ik je instellingen weten ?
    Binnenkort ga ik ook dergelijke fotos trekken ,heb daarvoor de Sigma 17-70 2.8-4.0 DC Macro ,normaal moet deze lens voldoen ,
    Mvg des

    Comment


    • #3
      Re: Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....

      2 is heel knap.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....

        2 is inderdaad heel knap, mooi vastgelegd. Enkel jammer van die witte vlek (licht? of kunstgebit?) dat nogal mijn aandacht wegtrekt.
        Wouter De Ceuster.
        Canon 5D Mark II • Canon TS-E 24mm ƒ/3.5 L II • Canon 24-70 ƒ2.8 L • Canon 50mm ƒ1.8 • Canon 580EX II • Canon BG-E6 • Manfrotto 055XPROB • Manfrotto 410 Junior Head

        Comment


        • #5
          Re: Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....

          Oorspronkelijk geplaatst door WDC Bekijk bericht
          2 is inderdaad heel knap, mooi vastgelegd. Enkel jammer van die witte vlek (licht? of kunstgebit?) dat nogal mijn aandacht wegtrekt.
          Je bedoelt vast het bitje.... iets dat bij deze sport hoort en soms bij de emotie nog wel eens het gebit wil verlaten
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Re: Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....

            Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
            schoon actiefotos,
            mag ik je instellingen weten ?
            Binnenkort ga ik ook dergelijke fotos trekken ,heb daarvoor de Sigma 17-70 2.8-4.0 DC Macro ,normaal moet deze lens voldoen ,
            Mvg des
            Hoi Des,

            Ik kan je de instellingen wel vertellen, maar ook meteen zeggen dat je er niets aan zult hebben. Elk gala heeft z'n eigen licht instellingen, of je nu in Belgie of Nederland de foto's maakt. Daarnaast zijn er teveel factoren die elke situatie uniek maakt. Kan je in ieder geval vertellen dat ik meestal dit soort foto's maak op 800 iso en de kleinst mogelijke diafragma. Witbalans is afhankelijk van aanwezige licht en je camera.
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Re: Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....

              Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
              Hoi Des,

              Ik kan je de instellingen wel vertellen, maar ook meteen zeggen dat je er niets aan zult hebben. Elk gala heeft z'n eigen licht instellingen, of je nu in Belgie of Nederland de foto's maakt. Daarnaast zijn er teveel factoren die elke situatie uniek maakt. Kan je in ieder geval vertellen dat ik meestal dit soort foto's maak op 800 iso en de kleinst mogelijke diafragma. Witbalans is afhankelijk van aanwezige licht en je camera.
              ok dat is al iets,
              -zal gaan voor 800 iso,en autowitbans en op het kleinste difragma.
              Grot des

              Comment


              • #8
                Re: Klap maar in je handjes, blij, blij, blij.....

                de tweede is super! enkel mss het bitje wegshoppen? alhoewel het me de eerste keer zelf niet was opgevallen...

                VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
                Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

                Comment

                Working...
                X