Onlangs gemaakt van een maat van mij die onlangs begonnen is met kitesurfen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kitesurfing - Op mijn bakkes ja!
Collapse
X
-
-
Re: Kitesurfing - Op mijn bakkes ja!
Ooh, jammer dat de handgreep juist voor de ogen staat. Dat is ech wel pech hebben. Daar kun je volgens mij als fotograaf niet veel aan doen, of je moet bovennatuurlijke wijsvinger reflexen hebben xD.
Dat is het enige minpunt aan deze foto. Voor de rest is hij gewoon perfect in orde.
Doe zo verder!"Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
VePix.be is the place to be :-D.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk berichtOoh, jammer dat de handgreep juist voor de ogen staat. Dat is ech wel pech hebben. Daar kun je volgens mij als fotograaf niet veel aan doen, of je moet bovennatuurlijke wijsvinger reflexen hebben xD.
Dat is het enige minpunt aan deze foto. Voor de rest is hij gewoon perfect in orde.
Doe zo verder!
ivm handgreep heb je wel gelijk. Heb er nog van deze reeks, maar steeds met een deel v/h gezicht niet zichtbaar.
Bij deze foto stoorde me het ontbreken van de ogen niet, omdat ik het gevoel op zijn gezicht kon aflezen.Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
Bij deze foto stoorde me het ontbreken van de ogen niet, omdat ik het gevoel op zijn gezicht kon aflezen.
Ik zou de lucht er helemaal afgelaten hebben, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Comment
Comment