Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hink-stap-sprong

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] hink-stap-sprong

    Deze Franse jongedame won het hink-stap-springen op de Flanders Cup in Huizingen.



    Dank voor het kijken, dank voor de commentaren.
    www.peterwagemans.be

  • #2
    Re: hink-stap-sprong

    Mooie foto's!
    Last edited by Rias.Photography; 16 juni 2018, 09:36.
    Website - Facebook - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: hink-stap-sprong

      goed idee om deze sport als drieluik te presenteren.
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: hink-stap-sprong

        prachtig deze gezichten, je voelt bijna hoeveel moeite het kost.

        Comment


        • #5
          Re: hink-stap-sprong

          mooi de actie vastgelegd. Mijn voorkeur gaat zonder enige twijfel uit naar de middelste. Daar komt de inspanning het duidelijkst tot uiting.

          Comment


          • #6
            Re: hink-stap-sprong

            Schitterend zoals jij met nagenoeg open lens weet te werken!
            "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

            Comment


            • #7
              Re: hink-stap-sprong

              Peter, mooie beelden en goed bedacht om alles op 1 beeld te zetten. Bij de derde foto mis ik toch wel een zicht van de zandbak.

              Mvg Marc.

              Comment


              • #8
                Re: hink-stap-sprong

                Ha Peter,

                Erg fraai. Een serie buiten het forum "serie" om!
                Ik mis de zandbak zelf niet, maar dat is natuurlijk een gevalletje van persoonlijke smaak.
                Als je de zandbak had laten zien in alleen de laatste had waarschijnlijk het verwijt weer geweest dat je van het consequente standpunt was afgeweken.

                Een drieluik uit elkaar trekken vind ik hier ook minder gepast, aangezien je volgens mij juist de samenhang wilt laten zien tussen de drie momenten en een verhaaltje wilt vertellen.

                Wat ik zelf echt heel goed en beeldtechnisch spannend vind, is dat het hier iedere keer de tussenmomenten zijn waarbij de grond geen enkele keer (zichtbaar) wordt aangeraakt en de jongedame hier van het begin tot eind lijkt te zweven...

                ...wat ze natuurlijk ook doet -samen met de maker dezes- naar de HOF!
                Gefeliciteerd!

                Ruud

                Comment


                • #9
                  Re: hink-stap-sprong

                  Proficiat met het behalen van het HOF.

                  Grtz Marc.

                  Comment


                  • #10
                    Re: hink-stap-sprong

                    Dank allemaal voor de leuke reacties.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
                    Erg fraai. Een serie buiten het forum "serie" om!
                    Ik mis de zandbak zelf niet, maar dat is natuurlijk een gevalletje van persoonlijke smaak.
                    Als je de zandbak had laten zien in alleen de laatste had waarschijnlijk het verwijt weer geweest dat je van het consequente standpunt was afgeweken.

                    Een drieluik uit elkaar trekken vind ik hier ook minder gepast, aangezien je volgens mij juist de samenhang wilt laten zien tussen de drie momenten en een verhaaltje wilt vertellen.

                    Wat ik zelf echt heel goed en beeldtechnisch spannend vind, is dat het hier iedere keer de tussenmomenten zijn waarbij de grond geen enkele keer (zichtbaar) wordt aangeraakt en de jongedame hier van het begin tot eind lijkt te zweven...

                    ...wat ze natuurlijk ook doet -samen met de maker dezes- naar de HOF!
                    Gefeliciteerd!
                    Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven. Dank u, Ruud.
                    www.peterwagemans.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: hink-stap-sprong

                      Superknap gedaan !

                      Proficiat met je HoF
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment

                      Working...
                      X