|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Plaatjes die ik vorig weekend in Alkmaar bij de KNSB Cup Finale genoemen heb.
Alles met 1/200 f/2.8 op 1600iso. ![]() ![]() ![]() Zelf was ik er best content over, ben benieuwd hoe anderen erover denken. |
|
|||||
|
inderdaad iets contrastrijker en tis mooi.
grt,bouk.
|
Bedankt voor de reacties tot zover. Meeste is idd op 300mm geschoten (met een Sigma 120-300 f/2.8).
Vooral bij 1 was het op dat moment erg mistig, ik heb al aardig aan mn curves moeten trekken. Maar bijnader inzien zat er nog steeds wel ruimte in het histogram, heb er nog wat mee zitten spelen: Verder: ik vond de plaatjes tot dusver geplaatst wel fijn zo, op deze manier geven ze ook nog een beetje het verloop van de wedstrijd weer. Vind max 3 foto's ook wel een beetje weinig om echt een serie te kunnen laten zien, maar enfin. Met een update-je kom je er ook natuurlijk: Beetje spelen met beweging. Ook op 300mm, maar nu met 1/50s f/4 op 800iso: Vind 'em zelf iets te krap aan de onderkant, maar toch wel de moeite waard. En nog een ontsnapping aan het peleton bij de B-rit. Ik heb hier wel wat pilonnetjes weggepoetst: Edit Mod Hanske : U mag maximaal 3 foto's per topic laten zien , wilt u meerdere foto's laten zien dan mag u een nieuw topic hiervoor openen. Laatst gewijzigd door Hanske; 29 januari 2008 om 06:24 |
|
||||
|
Knappe geslaagde schaatsplaten
![]() Ik vind de DOF helemaal geweldig hier. Ze zijn allemaal mooi, de contrastverhoging was echt nodig, het viel mij ook direct op toen ik de eerste zag. Gr Kees
|
Knappe reeksen
![]() beste voor mij is de tweede foto uit de tweede reeks![]()
|
Voor mijn gevoel heb je toch net te vroeg afgedrukt. Er is nog teveel ruimte onder de rijders. Het wegpoetsen van de pylonen is overigens niet nodig, die horen gewoon bij de wedstrijd.
Voor de rest is het voor de omstandigheden van avondwedstrijden prima qua belichting en kleur. Een tip voor de volgende keer, het eind van de finishbocht is een puike plek om te staan, veel actie en kans om verschillende foto's te nemen. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |