|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Hallo,
Van de middag even op Zolder geweest en enkele fotootjes gemaakt ![]() Of ze mooi zijn, laat ik aan jullie over. Hier alvast 3 als voorsmaakje De rest vind je terug op m'n webstek (race): #1: ![]() #2:Team dat tweede eindigde ![]() #3:Team van Mark Goosens (Belg en winnaar van dit jaar) ![]() mvg Svenmichiels
|
Probeer eens met een wat minder hoge sluitertijd te werken. Dat geeft de foto wat meer snelheid. 1/100 of zelfs 1/60s.
|
knappe reeks
ik twijfel een beetje aan de verzadiging van de kleuren, persoonlijk iets te
|
Citaat:
Svenmichiels
|
Citaat:
Inderdaad, het viel mij ook al op, vooral bij de eerste.
|
Ik weet ook dat dit niet mijn beste foto's waren, maar m'n moraal stond die dag op nul (dag ervoor de begrafenis gehad van een dierbaar familielid).
Normaal gezien was ik niet gegaan, maar er lagen kaarten klaar voor me. Toch bedankt voor de reacties. Svenmichiels
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 24 uren van Zolder | visie | Showcase Sport | 2 | 28 augustus 2005 14:44 |
| Digital Camera Magazine augustus 2005 ? | kartix | Algemeen | 0 | 23 augustus 2005 20:53 |
| 2 t/m 15 augustus 2005 - Zomer Galerie Expositie Foto Frans - Maastricht (NL) | fotofrans | Waarheen vandaag? | 3 | 6 augustus 2005 01:06 |
| Sprinters cup - Zolder - 16 mei 2005 | Svenmichiels | Showcase Sport | 8 | 18 mei 2005 12:28 |
![]() |