Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
bedankt voor rechtzetten ga ik niet doen ...
het gaat hier om actiefotografie geen landschapsfotografie
in volle actie heb ik die foto genomen door me tussen de netten te wringen, dit maakt deel uit van het concept dat ik mij op dat ogenblik niet kon focussen op een mooi rechte horizon ...
bedankt voor rechtzetten ga ik niet doen ...
het gaat hier om actiefotografie geen landschapsfotografie
in volle actie heb ik die foto genomen door me tussen de netten te wringen, dit maakt deel uit van het concept dat ik mij op dat ogenblik niet kon focussen op een mooi rechte horizon ...
Niet mee akkoord. Daarvoor dient nabewerking. Geen enkele kamp wordt op een scheve ondergrond beoefend .
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment