|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen hoor
Mooie scherpe foto. Het onderwerp staat wat erg centraal en de voet (althans dat denk ik ( van het vogelhuisje stoort nogal in deze foto.Mijn oog werd er direkt naar toe getrokken.(misschien kan je hem ff wegclonen)Mvg Vmotion
|
knap shot hoor, maar zou het eerder een diner noemen.
grt,bouk.
|
Citaat:
Was net "t zelfde aan 't denken.
|
|
||||
|
Ik vind het wel grappig dat de sperwers van de laatste allemaal Turkse tortels aan het opeten zijn
Sjieke foto!
|
Mooie foto en waarneming
|
Idd,iets minder centraal oogt hij veel beter
|
Dat is boffen als zoiets in je tuin zich afspeelt. Compo kan beter inderdaad, maar sperwer en duif staan er prima op...
Groetjes Edwin
|
Zeer mooie waarneming!!! Ik hoop deze roofvogel ook eens voor mijn camera te krijgen
MVG, |
|
||||
|
Citaat:
Prachtige waarneming toch !
|
Soms moet je naast het bezit van een goede kamera en glaswerk, ook nog geluk hebben om zoiets te zien. Mooie opname.
Ik vond overigens dat de foto misschien wat scherper zo kunnen. Ik ben zo vrij geweest dat uit te proberen. Dat lukt en de kwaliteit gaat er flink op vooruit.
AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon 18-200 mm; Nikon 24-70 mm 2.8 G ED ; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; SB 800; Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF); Statief SLIK Master 67 |
|
||||
|
Bedankt iedereen voor de reacties. Ik heb de foto nog wat bewerkt zoals sommige aanbevolen hebben. Storende objecten weg ge-cloned en de sperwer alleen een beetje verscherpt.
| Weergave | |
|
|
![]() |