De foto's zijn genomen in de inrijpiste van de corrida van Ronda 'Andalusie'. Het was reeds avond en heb gebruik gemaakt van het invallend licht van een venster. Genomen met een nikkor schuifzoom 80/200 2.8... heel geduldig wachten tot er een ruiter net in dat lichtvlak kwam...
![]()
Volg een betaalbare cursus Adobe LIGHTROOM 4 voor beginners op maat van je eigen tempo en agenda 0474/696244 - info@picturepost.be
Prachtig, enorm mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
Weinig zo'n sfeervolle beelden gezien, vooral die eerst met de warme adem van het paard.
Heel mooie artistiek werk
grtz
Ook voor mij de eerste! Prachtig!!
heerlijk dat licht hoor, als ik echt moet kiezen zou het voor de eerste opname zijn.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Ah, den Bouvelo is terug van Andalusia. En je hebt Ronda aangedaan - schitterend bergstadje hé... Ook onder de indruk van de brug en het ravijn![]()
Prachtige fotos ! Heerlijke contouren, uiteraard zeer sfeervol en sprekend !
Knap verwerkt. Topbeelden![]()
![]()
Groetjes, Kariboe
* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, die komt in mijn eigen BOF !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
amai, knappe beelden![]()
![]()
![]()
prachtig, zeker 1 en 2, helemaal mijn smaak!!![]()
![]()
![]()
Héle mooie!!! Knap!
![]()
Grtz,Fabienne
Daarom hebben auto's een bumper en potloden een gummetje; mensen maken nu eenmaal fouten.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Zeker die eerste![]()
Héél knap gedaan, alledrie!!!![]()
![]()
![]()
Beauty need only be a whisper
Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Inderdaad drie zeer sterke foto's![]()
![]()
![]()
![]()
Nikon materiaal
Heel mooie foto’s![]()
![]()
Volgens mij ook moeilijke foto’s om te maken.
Grt,
Hexagon
Grt,
Hexagon
Zeeer mooi ! Lekker dat licht !
Kannonier
Knap, heel knap![]()
mvg,
Ludo V.
Alvast bedankt voor al uw reacties, ivm deze lichtomstandigheden heb ik nog een vraagje voor de lenzenkenners : Hoeveel sluitersnelheid zou ik inwinnen indien ik met een prime van AF 85mm f/1,8 D deze foto's zou nemen ipv mijn schuifzoom Nikkon ED 80/200 - 1/2.8
Volg een betaalbare cursus Adobe LIGHTROOM 4 voor beginners op maat van je eigen tempo en agenda 0474/696244 - info@picturepost.be