.Misschien niet mijn meest 'poëtische' platen, maar voor mij een echte overwinning...
Het heeft me moed gekost (en angstzweet)...
en de zachte, maar dwingende overredingskracht
van echte natuurvrienden
(waarvoor dank !)
maar onderstaande beelden zijn voor mij het bewijs
dat ik mijn 'slangenfobie'
voor een stuk overwonnen heb...
Ik ben bevrijd
Greetz, Kariboe
En zo zit achter bijna elke foto een anekdote die alleen de maker kent/meegemaakt heeft.
Prachtig als je dit kunt meegeven aan de toeschouwers zodat ze zich ook een beetje kunnen inleven in jouw wereld. (angstzweet ???)
Mooi mooi,... lichte voorkeur voor de tweede.![]()
Groetjes
----JO
Graag gedaan
Knap man!
Leuk dat je de beestjes wat meer plaats gegeven hebt. De mijne zijn een pak krapper gekadreerd![]()
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
heel knappe beelden!
amai zo schoon, en zo flink van je!
mm
Amai, jij durft.
Wat de foto's betreft, ik denk niet dat ik iets kan vertellen wat je nog niet wist.Geweldige foto's eh! Haarscherp waar het moet.
Grtz
If it doesn't break you, it makes you stronger!!
Aan het tongetje kunnen wij zien dat je -ondanks de angst- toch nog je reflexen onder controle had.
Flinke Kariboe!![]()
![]()
![]()
Vriendelijke groet,
Jos
wildlife op z'n best!..knap geschoten!...mvg!
![]()
super foto's, en proficiat voor het overwinnen van je angst, is niet evident en de volgende keer zal je al iets minder angstzweet hebben![]()
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Super in beeld gebracht, je angsten toch mooi overwonnen.
ps de ringslang in ongevaarlijk en niet giftig, deze zal zeker niet aanvallen als je er foto's van neemt, daar kan je wel echt heel dichtbij komen
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Ofwel heb jij een super VR op je lenzen/body ofwel was je versteven van angst ofwel heb je zeker je angsten overwonnen.Zo haarscherp.
Prachtig die beelden.![]()
Excellente compo met voldoende ruimte, scherpte, DOF, belichting,...allemaal![]()
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Twee prachtige, haarscherpe foto's!![]()
Canon EOS 450D | Sigma 150mm F2.8 Macro | Canon EF-S 10-22mm F:3.5-4.5 USM | Canon EF-S 18-55mm F:3.5-5.6 IS | Canon EF-S 55-250mm F:4.0-5.6 IS
Prachtwerk, scherp waar nodig, voldoende ruimte in het kader en aandacht voor compositie![]()
mvg,
Ludo V.
ga voor de waterslang.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
'k Vraag me af hoe iemand die zó bang is nog zulke haarscherpe foto's kan maken en dan tevens nog oog hebben voor de compositie, chapeau!![]()
![]()
Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Proficiat, zeker een zilveren medaille voor je foto's en een gouden medaiile voor moed en doorzetting![]()
Volg een betaalbare cursus Adobe LIGHTROOM 4 voor beginners op maat van je eigen tempo en agenda 0474/696244 - info@picturepost.be
Proficiat, met de foto's en de overwinning![]()
Over het algemeen niet snel onder de indruk.
zeer knap hoor !!! prima shots!
prachtige foto's
met voorkeur voor de 2de
en proficiat met de overwinning
MVG,
Jeroen
Pentax K-5 - 18-55 f/3.5-5.6 WR - 55-300 f/4-5.8 ED - Falcon 8mm FishEye - Oude Pentax en M42lenzen
JVG Pictures -- flickr
En waar vind je die beestjes?
Knap resultaat.
'k Zou graag Sam zijn verhaal eens horen![]()
Voor de eerste keer op BD sedert màànden, en wil dit nu juist de eerste foto zijn die ik bekijk... prachtig Kariboe! (en volgend jaar een Adder?)
Ik heb nog maar zelden zoveelen
in een post van mij gehad...
He gasten, die slangenfobie was wel geen lachertje hoor... Al veel mooie momenten verpest door 'n ontmoeting met 'n slang; de rest van de dag/vakantie niet echt meer op mijn gemak
Maar daar ben ik nu toch wat vanaf...
Ja, doe d'er nog een schepje bovenop...
Hahaha, ja met mijn 300 mm kon ik toch nog wat afstand houden...
Heu ja, dat wist ik wel, maar dat speelde bijna geen rol. De snelheid, het pootloze, het geniepige en het kronkelen, ja vooral het snelle en acrobatische kronkelen bezorgden mij de koude rillingen...
Maar daar ben ik nu een flink stuk van kwijt...
De Brenne in Frankrijk - mijn 'hemel op aarde', Lut
Respect man, dit heb je knap en tactvol gedaan... Bedankt !!!
Greetz, Kariboe