Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi moment zo omkijkend
Onderaan meer ruimte laten had beter geweest.
Iets eigenlijk om steeds rekening mee te houden, ook al zie je de poten niet toch weet je dat ze er zouden moeten staan.
Dus de ruimte voor de poten zeker laten zien
Bedankt archi, Sieg ea voor deze nuttige info. Weer wat bijgeleerd.
Lang blijven die beestjes niet staan, dus het centrale scherpstelpunt (tja, ik heb er maar negen ) op zijn kop. Oef, hij gaat er net op dacht ik nog, maar de pootjes had ik niet gezien .
Ik weet niet of de update helemaal geslaagd is, ik vond het niet evident in PS al dat gras bijmaken, maar de opzet is duidelijk.
Jullie hebben gelijk, dit kijkt beter!
groet
Frank
Bedankt archi, Sieg ea voor deze nuttige info. Weer wat bijgeleerd.
Lang blijven die beestjes niet staan, dus het centrale scherpstelpunt (tja, ik heb er maar negen ) op zijn kop. Oef, hij gaat er net op dacht ik nog, maar de pootjes had ik niet gezien .
Ik weet niet of de update helemaal geslaagd is, ik vond het niet evident in PS al dat gras bijmaken, maar de opzet is duidelijk.
Jullie hebben gelijk, dit kijkt beter!
groet
Frank
Inderdaad veel beter. Je ziet de ingreep wel maar het is duidelijk beter.
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment