Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Knappe reeks Francis ! Is dit in de Olmense zoo (ik heb toevallig je album gezien ).
Waar waren deze aapjes dan gelegen ? Binnen bij de slangen en dergelijke want daar zaten ook van die nacht-aapjes ? Zo ja, hoe heb je dat geregeld gekregen met de belichting dan ?
Om 1 of andere reden vind ik 2 de beste maar ben ik al een aantal keren terug gaan kijken naar de eerste. Die is zelfs een beetje grappig en doet me aan die film denken met de lieve donzige beestjes die veranderen in lelijkerds als ze in aanraking komen met water... (naam ontsnapt me...)
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Dus geen flits gebruikt, enkel het weinige aanwezige licht.
Dit is een ander soort aapje dat er ook zat en nog veel moeilijker om deftig op de foto te zetten vond ik, daar was het licht nog slechter om maar niet te spreken van het vuile glas.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Dus geen flits gebruikt, enkel het weinige aanwezige licht.
Tja, duidelijk een heel groot voordeel van de D3 he, ik ben daar zaterdag met mijn D200 ook binnengewandeld en ben er gewoon voorbijgegaan. Het zijn geen haalbare situaties voor mij. Het glas was inderdaad aan de vuile kant he. Knap gedaan Francis.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Devid, ondertussen jou opmerkingen toegepast in de eerste foto . . . zo beter?
Ik heb ondertussen het origineel ook terug geplaatst . . .
Comment