Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi plaatje
Ik zou alleen is proberen van het recht te zetten
Johan
Heb vanalles geprobeert Johan, en dit was de beste keuze. Als ik de reflectie rechtzet dat zwemt de meerkoet bergop dus moest ik een compromis maken tussen de twee in.
Heb vanalles geprobeert Johan, en dit was de beste keuze. Als ik de reflectie rechtzet dat zwemt de meerkoet bergop dus moest ik een compromis maken tussen de twee in.
grts
Sieg
Het is een mooie foto met veel detail, zelfs in de donkere partijen maar hij staat echt wel scheef hoor. Ik heb het geprobeerd in photoshop: het knikje onder kin van de meerkoet verbinden met het knikje van de weerspiegeling en rechtzetten volgens deze lijn.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
ik zie de originele ook niet; bovenstaande comments houden dan geen steek...
Inderdaad Neleke, de foto is eergisteren verwijdert en enkel de rechte (verschil van 3°) is blijven staan.
Ik verwijder regelmatig mijn foto's omdat deze enkel hier op de site staan en zodoende plaats innemen en ik niet onnodig teveel foto's wil laten staan, sorry hiervoor
Comment