Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heerlijk detailrijk (een luipaard heeft dus 3.215.451.012 haartjes), mooie kleuren en een perfecte DOF !
Iets vertelt mij dat er nog mooie beelden gaan volgen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Klopt, Sieg. In het gebied waar ik die foto maakte (Sabi Sand) worden al een lange tijd safaris gedaan, en de luipaarden zijn gewoon aan de jeeps. Deze ging op een verhoogje uit het gras gaan liggen wat voor ideale omstandigheden zorgde.
Het absurde is eigenlijk dat we op weg waren naar een cheetah sighting wanneer we op deze luipaard (en haar zoon!) stootten. Cheetah is in het Kruger gebied nog een stukje zeldzamer dan luipaard, en onze ranger had dus iets van "oh no, a leopard... not now" We zijn gelukkig wel op tijd bij de cheetahs geraakt.
Comment