Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Little Hunter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Little Hunter

    Als je op stap bent met een groep fotografen, die weliswaar tevreden zijn met wat ze zien, maar toch met een ondeugende glimlach blijven zeggen dat het zien van een jachtluipaard toch òòk nog wel leuk zou zijn, ben je wel heel blij als je plots een jachtluipaard ziet…mèt jong…en op jacht.

    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Re: Little Hunter

    Mooie opname Ingrid, vooral zeer mooie kleurcombinatie en aparte pose

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Little Hunter

      Inderdaad zeer mooi vastgelegd en die bijpassende achtergrond. Perfekt ware het geweest moest je die uit een iets rechtere hoek kunnen fotograferen, dus alsof die luipaard wat meer naar jouw richting komt. Maar deze is ook fantastisch hoor.
      grts,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: Little Hunter

        Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
        Inderdaad zeer mooi vastgelegd en die bijpassende achtergrond. Perfekt ware het geweest moest je die uit een iets rechtere hoek kunnen fotograferen, dus alsof die luipaard wat meer naar jouw richting komt. Maar deze is ook fantastisch hoor.
        grts,
        Raf.
        Ik heb er verschillende foto's van, Raf, ook wanneer hij (half) recht op me afstapt, maar daar komt toch de sluiphouding niet zo mooi in uit. Ik heb er dus nog mooie (vind ik dan ) foto's van, die post ik ooit ook nog wel eens. Dank, ook Sieg, voor de waardering!
        Grt, Ingrid.
        Ingrid Vekemans Photography
        Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
        http://www.ingridvekemans.com

        Comment


        • #5
          Re: Little Hunter

          Mooi - prachtige kleuren
          Peter
          mijn website : klik

          Comment

          Working...
          X