Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind dit extreem mooi, alleen heb ik problemen met het uiteinde van de pennen.
Lijken mij zo onnatuurlijk. Is dit door de achtergrond weg te halen?
De achtergrond is helemaal niet weggehaald. Het was bewolkt en ik heb bijna recht omhoog geschooten. Om het vogeltje goed te belichten moest ik tov de achtergrond overbelichten en dat leidt tot een high key effect. Het beeld die je hier ziet is naauwelijks bewerkt. Ik had wel in principe met veel bewerking een achtergrond kunstmatig in kunnen zetten, maar zelf vind ik de high key effect best mooi.
En ik ook. Zulke stilistische beelden waar echt alle aandacht gaat naar het onderwerp vind ik prachtig. Niks wat je afleidt, perfect belicht en doortekening in het verenpak , mooie pose. Voor mij is dit AF Er zit inderdaad een beetje ruis is de borststreek maar dit stoort mij niet
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Mooie opname, verzorgde compositie, leuk high key effect, ik vind het moeilijk om bij een stern voldoende detail in het oog te krijgen, dat is hier goed gelukt.
Comment