Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koppeltje Geoorde Fuut

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Koppeltje Geoorde Fuut

Valentijn is nog maar pas voorbij maar deze opname is wel passend
    Ook weer eentje van een een tijd geleden

Zoals steeds best te bekijken op zwarte achtergrond

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Koppeltje Geoorde Fuut

Prachtig

Grts S.

Comment

Zoals steeds kunnen we op jouw plaatjes alleen maar lovende comments geven: knap!
      Grt. Jef

Comment

Inderdaad prachtig gedaan! Hoe heb je dat water rond de vogels zo diffuus kunnen maken? Mooi gedaan!

Comment

haarscherp waar het moet, prachtplaat
          nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
            Inderdaad prachtig gedaan! Hoe heb je dat water rond de vogels zo diffuus kunnen maken? Mooi gedaan!
            Daar is niks aan gedaan, komt zo uit de camera hoor !
            Hoe lager je standpunt, hoe meer je dit effect bereikt

grts
            Sieg

Comment

heel mooi ...maar ik kan me niet ontdoen van de gedachte dat je aan de onderkant (en mss ook wel bovenkant) vervaging hebt toegepast....maar volgens je uitleg komt die zo uit de camera...sta me toe om daar toch lichtjes aan te twijfelen....het is natuurlijk wel een prachtfoto...en wat een scherpte...pfff....en die ogen...net of je bij hen zit...

top plaat alweer...

Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                heel mooi ...maar ik kan me niet ontdoen van de gedachte dat je aan de onderkant (en mss ook wel bovenkant) vervaging hebt toegepast....maar volgens je uitleg komt die zo uit de camera...sta me toe om daar toch lichtjes aan te twijfelen....het is natuurlijk wel een prachtfoto...en wat een scherpte...pfff....en die ogen...net of je bij hen zit...

top plaat alweer...

Groetjes
                Freddy
                Dus volgens jouw Freddy zou ik hier dus gewoon onwaarheden aan het schrijven zijn ?
                Ik zal je de RAW file doorsturen via WeTransfer, indien ik gelijk heb gelieve dit hier dan ook recht te zetten natuurlijk

ps. is nu doorgestuurd, ik vertrouw erop dat er verder niks met de opname gebeurt.

grts
                Sieg
                Last edited by Sieg; 17 februari 2016, 09:28. Reden: ps

Comment

Dus volgens jouw Freddy zou ik hier dus gewoon onwaarheden aan het schrijven zijn ?
                  Ik zal je de RAW file doorsturen via WeTransfer, indien ik gelijk heb gelieve dit hier dan ook recht te zetten natuurlijk
                  brr man je hebt toch ook wel een redelijk kort lontje hoor....en ik hoef eigenlijk niks recht te zetten....ik zou niet weten wat....het was een indruk die ik had toen ik naar de foto keek....en ik niet alleen blijkbaar....nietvaltijd zijn commentaren dat wat je wilt horen en ook niet altijd zijn ze correct....sorry ...ik zal me dus voortaan bij jouw foto's onthouden van commentaar ...wat je RAW file aangaat daar heb ik je al een PS over gestuurd....als je dat ook nog wil publiceer ik het hier ook nog ....toch vriendelijke groeten freddy
                  Last edited by freddy69; 17 februari 2016, 17:08.
                  https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                    brr man je hebt toch ook wel een redelijk kort lontje hoor....en ik hoef eigenlijk niks recht te zetten....ik zou niet weten wat....het was een indruk die ik had toen ik naar de foto keek....en ik niet alleen blijkbaar....nietvaltijd zijn commentaren dat wat je wilt horen en ook niet altijd zijn ze correct....sorry ...ik zal me dus voortaan bij jouw foto's onthouden van commentaar ...wat je RAW file aangaat daar heb ik je al een PS over gestuurd....als je dat ook nog wil publiceer ik het hier ook nog ....toch vriendelijke groeten freddy
                    waar komt dit opeens vandaan Freddy ??
                    Ik heb absoluut geen lange tenen en zit al lang genoeg op forums om gefundeerde kritiek te kunnen aanvaarden hoor.
                    De eerste persoon die twijfelt aan de opname kan ik best begrijpen en daar heb ik dan ook een antwoord op gegeven.
                    Dat mijn antwoord dan nogmaals in twijfel wordt getrokken, dan wordt het al moeilijker natuurlijk want dat wil zeggen dat ik openbaar aan het liegen ben.
                    Ik heb je de RAW file doorgestuurd en heb inderdaad een heel vriendelijk antwoord van je terug gekregen waarop je bevestigd dat er niks aan vervaagd is.
                    Ik heb je dan ook de volledige uitleg deze morgen nog gegeven hoe je tot zulke opnames kunt komen
                    Maar dan opeens kom ik 's avonds thuis en lees dit hier, dat begrijp ik niet hoor ??

grts
                    Sieg

Comment

Leuke foto zo,
                      Prima standpunt en scherpte,
                      Iets meer "kleur" op het water / achtergrond zou mooier geweest zijn, maar dat heb je natuurlijk niet te kiezen.

Groeten,
                      Raf
                      Instagram

Comment

Van detail, kleuren, houding, compositie, de twee futen zijn op alle gebied geslaagd.
                        Ik kan ze me zelfs voorstellen tegen een witte achtergrond.

Comment

Bedankt voor het kijken en de reacties !

grts
                          Sieg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk bericht
                            Zoals steeds kunnen we op jouw plaatjes alleen maar lovende comments geven: knap!
                            Grt. Jef
                            Heel juist Jef.
                            En die lovende commentaar krijgt Sieg ook van mij. Geweldig plaatje Fried.
                            Groet Theo
                            http://500px.com/diethe

Comment

Weeral eentje van zeer hoog niveau.

Comment

Working...
                              X