Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koolmeesje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Koolmeesje

    Terwijl de andere koolmezen aan het smullen waren van de vogeltaart uit beeld, zat deze op wacht om de pimpelmezen die telkens in de aanval gingen weg te houden. Een mooi schouwspel, maar is de foto gelukt? Nieuwe lens sigma 100-400mm, Nikon D7100, 1/320s bij F5.6 op ISO 640.



    Groetjes!
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

  • #2
    Re: Koolmeesje

    Mooie achtergrond had je hier
    Volgende keer proberen op een takje vast te leggen
    Wel weinig detail in de opname, mss te hoog in iso moeten gaan of toch een redelijke crop moeten maken ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Koolmeesje

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooie achtergrond had je hier
      Volgende keer proberen op een takje vast te leggen
      Wel weinig detail in de opname, mss te hoog in iso moeten gaan of toch een redelijke crop moeten maken ?

      grts
      Sieg
      Hoi Sieg,

      Dat ga ik proberen te doen ;-) Ik had behoorlijk wat ruis, ondanks ik 'maar' op ISO 640 fotografeerde, iets waar ik wel vaker last van heb van zodra ik de ISO wat de hoogte moet in jagen, nochtans zou dit geen probleem mogen zijn met deze camera. (probleem met camera?). Heb er wel nog behoorlijk aan gecropt.

      Groetjes en alvast een fijn weekend!
      Mattias
      In LR nochtans opgescherpt met masker en de ruisreductie zo laag mogelijk gehouden zodat ik geen detail verloor.
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

      Comment


      • #4
        Re: Koolmeesje

        Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
        Hoi Sieg,

        Dat ga ik proberen te doen ;-) Ik had behoorlijk wat ruis, ondanks ik 'maar' op ISO 640 fotografeerde, iets waar ik wel vaker last van heb van zodra ik de ISO wat de hoogte moet in jagen, nochtans zou dit geen probleem mogen zijn met deze camera. (probleem met camera?). Heb er wel nog behoorlijk aan gecropt.

        Groetjes en alvast een fijn weekend!
        Mattias
        In LR nochtans opgescherpt met masker en de ruisreductie zo laag mogelijk gehouden zodat ik geen detail verloor.


        Hallo Sieg,

        Ik ben een beginneling in PS, heb enkele mensen om raad gevraagd, maar ik kreeg toch een ander resultaat dan mijn bewerkingen in LR. Oordeel zelf maar :

        ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
        Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

        Comment

        Working...
        X