Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33

Discussie: ..in de vlucht..

Standaard ..in de vlucht..

Behoorlijk lastig voor de AF als de Steenuiltjes naar je toe vliegen op een heel korte afstand.

Standaard Re: ..in de vlucht..

Dit heb je toch wel heel knap gedaan!

Amai heel knap gedaan. Dat oogje is geweldig.

knap shot - klasse
    Peter
    mijn website : klik

Knap geschoten Raf !
    Mooie vlieger.

Johan

Het internet wordt de laatste tijd overspoeld met opnames van Steenuilen, maar deze springt er toch wel uit
    Zal toch zelf ook eens iets moeten huren om die Steenuiltjes vast te leggen want in de vrije natuur kom ik ze bijna niet tegen
    In ieder geval weer een topper hoor Raf !

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Volg men voorgangers Raf...om tot dit resultaat te komen lijkt het me oefenen oefenen en nog eens oeferen en verder geduld en goed materiaal...

Groetjes
    Freddy
    Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden daarentegen...
    http://freddy69.jimdo.com/
    http://fredor2.wix.com/freddyhoutmeyers

Prachtig vluchtshot!

Gepaste sluitertijd!
    mvg
    marcel

Het gaat inderdaad razendsnel, persoonlijk vind ik in deze foto de houding van het kopje minder.

Moeilijke fotografie, dat is zeker.
    Maar, in een wedstrijd zou het ontbrekend tweede oog van de vogel de doorslag geven om niet geselecteerd te worden.
    Geslaagd, ja, 100 % goed , neen.
    Dit is mijn eerlijke mening.

Pixelboy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
    Moeilijke fotografie, dat is zeker.
    Maar, in een wedstrijd zou het ontbrekend tweede oog van de vogel de doorslag geven om niet geselecteerd te worden.
    Geslaagd, ja, 100 % goed , neen.
    Dit is mijn eerlijke mening.

Pixelboy
    Dat is ook de reden waarom ik niet aan wedstrijden zal deelnemen, mijn foto's zijn niet goed genoeg...
    Maar als jij in een eerdere post niet weet wat een kleurprofiel is weet ik genoeg over jou..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
    Maar als jij in een eerdere post niet weet wat een kleurprofiel is weet ik genoeg over jou..
    Raf, je post hier keer op keer fantastische foto's en ook deze is weer knap...

maar ik vind het jammer dat je op een forum zoals dit toch vaak "pissig" reageert op milde kritiek ...
    Als je op een dergelijk forum al niet meer mag zeggen dat je de foto niet 100 % goed vindt ... dan heeft een forum geen zin meer en post je beter op instagram of Facebook daar vindt iedereen alles altijd fantastisch....

Ik reageer inderdaad niet veel en graag (meer) op dit forum omdat het zo "gevaarlijk" is om op tenen te trappen.

Als ik een foto post ben ik er meer mee als ik kritiek krijg dan dat iedereen het geweldig vindt gewoon om vriendschappelijk te blijven of om Ego's te strelen .
    Ik post meestal foto's waarvan ik een oordeel over wil krijgen ( nooit in showcase, want ik vind dat anderen daar moeten over oordelen of een foto "showcase" waardig is).

Een beetje meer objectieve opbouwende kritiek , zoals Sieg bvb doet zou dit forum goed doen ...
    Ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee ook op tenen trap. Het zij zo ...

Pracht foto dit Raf....Zeker zeer hoge moeilijksheidgraad....Scherpte precies juist waar die moet zijn, en mooi de beweging nog in de vleugels...Hele knappe..

Bovenstaande reacties lezend kan ik ook Raf zeker wel begrijpen.
    Dit is gewoonweg een klasse foto, had die met 2 ogen nog beter geweest?....Ja, maar ik zou deze foto maar al te graag geschoten willen hebben.
    Maar zo'n reactie over wedstrijdfotografie zakt mijn broek ook wel van af.

En ook bovenstaande over het niet reageren op anderen ivm "gevaarlijk"
    De mensen die nooit op anderen reageren komen bij mij ook op een negeerlijst. Als ik geen tijd heb voor het forum om op anderen te reageren zal ik zeker ook geen foto's plaatsen...Als je een foto plaatst doe je dit om zowel positieve als opbouwende kritiek te krijgen, dus ik vind dat je dit ook naar anderen verplicht bent.
    Helaas zijn er al te veel van hier op het forum, zou liever zien dat deze naar Flickr of 500px zouden gaan ipv hier hun ego strelen.

Sorry voor mijn kleine frustratie in je topic Raf..
    Laatst gewijzigd door jos82; 18 juni 2017 om 21:11
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN EIGEN FAVORIETEN

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
    Dat is ook de reden waarom ik niet aan wedstrijden zal deelnemen, mijn foto's zijn niet goed genoeg...
    Oh, sorry als ik iets verkeerds heb geschreven.

Zal ik NOOIT meer doen. Dit is ook de reden waarom veel mensen niets durven posten.
    En inderdaad, wat het kleurenprofiel betreft, daar heb je dan ook gelijk in.

Mijn excuses als ik je geërgerd heb.

Pixelboy.

Pixelboy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woca Bekijk bericht
    Raf, je post hier keer op keer fantastische foto's en ook deze is weer knap...

maar ik vind het jammer dat je op een forum zoals dit toch vaak "pissig" reageert op milde kritiek ...
    Als je op een dergelijk forum al niet meer mag zeggen dat je de foto niet 100 % goed vindt ... dan heeft een forum geen zin meer en post je beter op instagram of Facebook daar vindt iedereen alles altijd fantastisch....

Ik reageer inderdaad niet veel en graag (meer) op dit forum omdat het zo "gevaarlijk" is om op tenen te trappen.

Als ik een foto post ben ik er meer mee als ik kritiek krijg dan dat iedereen het geweldig vindt gewoon om vriendschappelijk te blijven of om Ego's te strelen .
    Ik post meestal foto's waarvan ik een oordeel over wil krijgen ( nooit in showcase, want ik vind dat anderen daar moeten over oordelen of een foto "showcase" waardig is).

Een beetje meer objectieve opbouwende kritiek , zoals Sieg bvb doet zou dit forum goed doen ...
    Ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee ook op tenen trap. Het zij zo ...
    Ik volg volledig.

Daarom dat ik mijn excuses heb aangeboden. Ik wil juist mijn eerlijke mening geven.

Groeten,
    Pixelboy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
    Pracht foto dit Raf....Zeker zeer hoge moeilijksheidgraad....Scherpte precies juist waar die moet zijn, en mooi de beweging nog in de vleugels...Hele knappe..

Bovenstaande reacties lezend kan ik ook Raf zeker wel begrijpen.
    Dit is gewoonweg een klasse foto, had die met 2 ogen nog beter geweest?....Ja, maar ik zou deze foto maar al te graag geschoten willen hebben.
    Maar zo'n reactie over wedstrijdfotografie zakt mijn broek ook wel van af.

En ook bovenstaande over het niet reageren op anderen ivm "gevaarlijk"
    De mensen die nooit op anderen reageren komen bij mij ook op een negeerlijst. Als ik geen tijd heb voor het forum om op anderen te reageren zal ik zeker ook geen foto's plaatsen...Als je een foto plaatst doe je dit om zowel positieve als opbouwende kritiek te krijgen, dus ik vind dat je dit ook naar anderen verplicht bent.
    Helaas zijn er al te veel van hier op het forum, zou liever zien dat deze naar Flickr of 500px zouden gaan ipv hier hun ego strelen.

Sorry voor mijn kleine frustratie in je topic Raf..
    Weet je, ik zal NOOIT meer reageren. Is nooit goed.
    Ik heb geen kwade bedoelingen gehad.
    Als we niet meer mogen schrijven wat we eerlijk denken, dan stopt het hier voor mij, echt.
    Man, man.

Pixelboy

voor mij staan de beste stuurlui altijd aan de wal... knappe, heel knappe fotografie
    nikon coolpix s9100

Schitterend en aartsmoeilijk Het lichaam hangt letterlijk aan de vleugels als je deze foto inhoudelijk interpreteert !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !
    Met vriendelijke groeten,
    Raymond.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
    voor mij staan de beste stuurlui altijd aan de wal... knappe, heel knappe fotografie
    Die zit !.

proficiat met je HOF!
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

Proficiat Raf met deze opname in de HOF, zoals ik schreef, eentje dat eruit springt !

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

gefeliciteerd met je HOF
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Knappe plaat hoor Raf, proficiat met de HoF

Ik ben afgelopen week ook steenuiltjes gaan fotograferen, maar ik ben er niet in geslaagd om een vliegbeeld te maken. Ze zijn sneller dan je denkt!

Proficiat met je HoF!
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com

"You don't take a photograph, you make it" - Ansel Adams

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. In de vlucht
    Door HEYLO in forum Beginnershoek
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 14 juni 2014, 09:41
  2. In de vlucht