| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||
|
Wat ik vandaag toch weer meemaak.. Zit ik rustig achter mn computer hoor ik ineens een behoorlijke klap tegen mijn raam... Ik loop naar buiten op mn balkon en zie daar een ijsvogel op de grond liggen... Ik heb hem rustig opgepakt en op de railing van mn balkon neergezet... Hij heeft daar een aantal minuten beduust voor zich uit zitten staren.. Ik heb wel snel even mn camera gepakt, mede omdat hij totaal niet angstig leek... Uiteindelijk is hij goed en wel weer weggevlogen.. Dus het is gelukkig goed afgelopen.. ![]() ![]() Groet, Rob |
| |||||
|
Mooie close-up!! ![]() Grtz,Fabienne Oordeel niet op basis van uiterlijk. Een rijkgevuld hart kan verstopt gaan onder een armzalige jas .
__________________ BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55 The name of the game is to fill the frame! http://Fabke.fotopic.net |
| |||
|
Erg mooi idd |
| |||||
|
sommige hebben ook alle mazzel hè. twee mooie opnamen, goed van kleur. grt,bouk.
__________________ BD0270NL Canon EOS 30D. wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen. Meer op : www.boukcoriensgallery.fotopic.net |
| |||
| Bumperschade. Hopelijk is 't chassis niet verwrongen.
|
| ||||
|
Wat een prachtige foto zeg ![]() Ik ben beginnend en kan er nog niet veel van , de vraag zal dan waarschijnlijk zeer dom overkomen , maar hoe bekom je dat de achtergrond zo flou is.Als iemand dat eens eenvoudig wou uitleggen ? Met vriendelijke groeten, |
| |||||
|
Zeer attent geweest om je cam te grijpen en deze mooie shots te maken ![]() ![]() Gelukkig is de vogel terug bij zijn positieven.... mvg, Roland
__________________ BD0725BE DSLR met lichtsterke Nikkors & Carl Zeiss Planar T* Een reeks foto's:http://roland.photographics.fotopic.net/ |
| ||||
|
Hoop dat het beestje weer 100 % ok is ! Heb deze middag meer dan 2 uur zitten wachten in een schuilhut om een foto te nemen van een ijsvogeltje. Toen ie uiteindelijk eens op 5 m kwam zitten, zat ie achter een afsluiting :-( Maar jij hebt in elk geval prachtige foto's !!!
__________________ Hilde |
| |||
|
Allen dank voor jullie reactie's.... Citaat:
1) Waar de vogel voor gaat zitten.. Heb je dus niet altijd in de hand... 2) De grootte van je F-waarde, hoe groter de F-waarde van je diafragma, hoe drukker je achtergrond..dus F-waarde 11 heeft een drukkere achtergrond dan F-4.0 3) De brandspuntsafstand, als je met een 500mm telelens een vogel fotografeert zal je een zachtere achtergrond hebben dan met een 200mm.. 4) De afstand tot de vogel.. hoe groter de afstand tot de vogel hoe drukker de achtergrond.. hoe korter de afstand, hoe zachter de achtergrond.. |
| ||||
| Citaat:
Bedankt voor de uitleg |
| |||
| Citaat:
![]() |
| ||||
|
De een reist er heel Vlaanderen voor rond, en de ander krijgt 'm bijna op z'n schoot. ![]() Prachtige plaatjes! ![]() Jammer van de snavel. Hopelijk komt het nog goed voor het beestje...
__________________ ~Nikon D50~~Nikon D200~~Nikon AF 50mm 1:1.8 D~~Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 XR Di LD~~Tamron AF 70-300mm 1:4-5.6 Di LD~~Sigma AF 400mm 1:5.6 APO~ Wat plaatjes |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| !!!!Reactie tegen petitie!!!! | johanvansteenkiste | Chit Chat - Archief | 62 | 23 augustus 2005 23:47 |
| Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag? | RonnyE | Objectieven | 14 | 10 mei 2005 20:02 |
| Tegen geweld (nee, niet zinloos) | Triker | Fotodiscussie Extra | 0 | 8 december 2003 01:26 |
| Ik spreek niet meer tegen u ... | filipo | Showcase - Archief | 6 | 9 juni 2003 18:52 |
| Nen mens komt inderdaad wat tegen!!!! | Sammeke | Algemeen | 37 | 28 oktober 2002 21:00 |
![]() |