Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dan heb jij razendsnel en knap gereageerd. Dit is inderdaad een prachtplaatje om van te genieten! Ikzelf zou nog zitten sukkelen met instellingen en zo
Grt. Jef
knappe ze en dat in 2sec, is die AF van Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik dan zo snel, kan dat toch eerlijk gezegt moeilijk geloven na al wat ik hier over lees en gezien heb op youtube over deze lens :-(???
grts S.
Last edited by shooter1970; 3 augustus 2010, 11:21.
knappe ze en dat in 2sec, is die AF van Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik dan zo snel, kan dat toch eerlijk gezegt moeilijk geloven na al wat ik hier over lees en gezien heb op youtube over deze lens :-(???
grts S.
Je moet het anders bezien hé , als je weet op welke afstand de ijsvogel geregeld komt zitten moet je U lens al zo afstellen dat de af dichtbij staat , en dan kun je hem meer dan 6 keer fotograferen op 2 sec . Soms is het ook echt een kwestie van geluk te hebben , maar dat is met alles zo hé , kwestie plaats , licht op dat moment enz.
Wat betreft de lens , mij hoor je hier zeker niet overklagen , vele zijn me al gevolg en weinige hebben daar spijt van , kwa prijs kwaliteit mag je van deze wandellens niet klagen . maar zoals je reeds aanhaalt zijn er ook lenzen van mindere kwaliteit van deze sigma 150-500 mm . Dus als je zinnes bent om er ééntje aan te schaffen , heel simpel test alle lenzen die ze in stock hebben , de mindere haal je er zo uit .En wat betreft de scherpte , bijna alle foto's hebben wel iets verscherping nodig , zij het met photochop , picasa of dergelijke ,,,,,
Een goede raad : staar je niet blind op al die mooie foto's die de revu passeren .
Het is een kwestie van geduld en oefenen , oefenen , en nog ééns oefenen .
Comment