Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gewone eend anders
Collapse
X
-
-
Re: Gewone eend anders
Mooi vluchtshot waarvan de kleuren een mooi geheel vormen.
Comment
-
-
Ook van een gewone soort kan je een buitengewone foto maken, dit is er een voorbeeld van, helemaal af
Comment
-
Deze opvliegende eend staat er prima op wat scherpte en pose betreft
De kleuren daarentegen zijn eigenlijk veel te warm, pipet op het witte deel van de vleugels maakt dit heel duidelijk
grts
SiegLast edited by Sieg; 23 oktober 2015, 01:34.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Prachtig vastgelegd Maurice... ik kan me wel enigszins het commentaar van sieg volgen
Mvgr
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDeze opvliegende eend staat er prima op wat scherpte en pose betreft
De kleuren daarentegen zijn eigenlijk veel te warm, pipet op het witte deel van de vleugels maakt dit heel duidelijk
grts
Sieg
De achtergrond (water) was daardoor bijna volledig wit. Ik heb de foto met de mij voorhanden zijnde middelen naar mijn impressie van 't moment verwerkt. You like it or not. De vraag is natuurlijk : moet in BD een foto natuurgetrouw weergegeven worden (zoals bv. bij Birdpix)? Ik dacht van niet...
Mvg.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk berichtDeze commentaar is naast de kwestie : de kleuren en het uiterlijk van de foto zijn helemaal niet deze van de opname. Deze foto werd nl. genomen bij grijs, betrokken weer.
De achtergrond (water) was daardoor bijna volledig wit. Ik heb de foto met de mij voorhanden zijnde middelen naar mijn impressie van 't moment verwerkt. You like it or not. De vraag is natuurlijk : moet in BD een foto natuurgetrouw weergegeven worden (zoals bv. bij Birdpix)? Ik dacht van niet...
Mvg.
Toch zullen er mensen zijn die het interessant vinden hoe je de witbalans bij zo'n bepaalde opname natuurgetrouw kunt krijgen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk zeg ook niet dat je de kleuren moet veranderen hé Maurice, ik geef gewoon mee dat ze eigenlijk te warm zijn en dat dit makkelijk te controleren is met pipet.
Toch zullen er mensen zijn die het interessant vinden hoe je de witbalans bij zo'n bepaalde opname natuurgetrouw kunt krijgen
grts
Sieg
Verder geldt voor mij in dit geval : ik heb de foto zo bewerkt, en voor mij blijft hij zo.
Sans rancune hé.
Mvg.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk berichtVerder geldt voor mij in dit geval : ik heb de foto zo bewerkt, en voor mij blijft hij zo.
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk berichtSans rancune hé.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment